Annons
Annons

Re: Parkeingsskada av nån feg smitare.

23
rickard80 skrev:
Lindgren_021 skrev:Hittade en till.

http://non-stop.se/2012/index.php
då stora frågan vilken man ska ta.:)

Som jag förstått så måste du vara medlem hos OK och eventuellt också ha deras bilfrösäkring, denna kan man teckan helt oavsett.

Har redan anmält mig på non-stop försäkringen. 73kr imånaden och ersätter självrisken över 2000kr:- på vagnskadegarantin . och en massa annat förståss
//Mattias

2012Kia sportage 1.6 EX Komfort vit

Parkeingsskada av nån feg smitare.

25
Lindgren_021 skrev:
rickard80 skrev:
Lindgren_021 skrev:Hittade en till.

http://non-stop.se/2012/index.php
då stora frågan vilken man ska ta.:)

Som jag förstått så måste du vara medlem hos OK och eventuellt också ha deras bilfrösäkring, denna kan man teckan helt oavsett.

Har redan anmält mig på non-stop försäkringen. 73kr imånaden och ersätter självrisken över 2000kr:- på vagnskadegarantin . och en massa annat förståss
gör jag med då!:)
Vit 2012 Kia Sportage 2.0 CRDi AWD Executive + komfort, skinn, navigator, automat, panorama soltak, dragkrok, sidosteg + hasp plåt fram, bak.

Parkeingsskada av nån feg smitare.

28
Lindgren_021 skrev:Viktigaste för mig var att dem ersätter så fort vagnskadegarantin går in så man bara behöver betala 2000:-.
jo. Anmälde mig där också.
Vit 2012 Kia Sportage 2.0 CRDi AWD Executive + komfort, skinn, navigator, automat, panorama soltak, dragkrok, sidosteg + hasp plåt fram, bak.

Re: Parkeingsskada av nån feg smitare.

29
Alltid smått tragiskt med smitningsskador.

Nu är det ju försent för din bil. Men jag har hört att om man polisanmäler innan man flyttar bilen från platsen där smitningsskadan uppstod ska man kunna åberopa ersättning från trafikförsäkringsföreningen och då ligger självrisken på betydligt mindre.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Parkeingsskada av nån feg smitare.

30
Folksam har nått som heter Bilextra. 25 kr mån.

"Självriskreducering vid uppsåtlig skadegörelse.
För bil med vagnskadegaranti betalar vi hälften av den vagnskadegarantisjälvrisk som du annars skulle betalat"

Räknas parkeringsskada som uppsåtlig skadegörelse? Jag själv vet inte,men jag har Bilextra som en extra trygghet.
Kia Sportage 1.7 CRDi 2WD EX Komfortpaket - Årsmodell 2011 Modellår 2012
Hyundai ix35 2.0 CRDi-R man 6-vxl 4WD Business-Årsmodell 2013 Modellår 2014
Skriv svar

Återgå till "Generella diskussioner"