Annons

19" Fälgar säljes

1
Jag har en uppsättning 19" Inter Action som ligger och tar plats och undrar om det finns nåt intresse för dessa. priset jag hade tänkt mig var 4000 kr. Just nu sitter det däck som går at köras med, men det är inget jag rekommenderar. det var nåt knas med mönstret som gjorde att det lät konstigt i bilen.
Tydligen vet jag inte hur man lägger in bilder i tråden.
Fälgarna är till största delen vita och passar riktigt bra till en vit bil. självklart kan jag maila bilder om nån är intresserad eller om nån kan beskriva hur man lägger in bilder direkt i tråden.
skicka PM vid intresse. Ps Fälgarna finns i Örebro.
Annons

Re: 19" Fälgar säljes

2
Tobey88 skrev:Jag har en uppsättning 19" Inter Action som ligger och tar plats och undrar om det finns nåt intresse för dessa. priset jag hade tänkt mig var 4000 kr. Just nu sitter det däck som går at köras med, men det är inget jag rekommenderar. det var nåt knas med mönstret som gjorde att det lät konstigt i bilen.
Tydligen vet jag inte hur man lägger in bilder i tråden.
Fälgarna är till största delen vita och passar riktigt bra till en vit bil. självklart kan jag maila bilder om nån är intresserad eller om nån kan beskriva hur man lägger in bilder direkt i tråden.
skicka PM vid intresse. Ps Fälgarna finns i Örebro.

Du har Pm!
Skriv svar

Återgå till "Däck och fälgar"