Annons

Kia EV9

1
Hejsan, jag ska köpa en EV9 och har krigat runt hos massa handlare i Skåne och har fått till va jag tycker är en bra affär, jag beställde en 7sits med dragkrok och fick 54900:- i rabatt så totalen blev 830000:- och en ränta på 5,99% men skulle jag fixa en till som gör en beställning av samma handlare skulle DU få samma rabatt som mig men vi båda få 1% lägre ränta på 4,99% plus eventuella höjningar. Så är någon här inne intresserad? Denna handlaren kan också leverera till stora delar av landet kostnadsfritt.
Mvh
Annons

Re: Kia EV9

2
Macki skrev: 23 jul 2023, 13:20 Hejsan, jag ska köpa en EV9 och har krigat runt hos massa handlare i Skåne och har fått till va jag tycker är en bra affär, jag beställde en 7sits med dragkrok och fick 54900:- i rabatt så totalen blev 830000:- och en ränta på 5,99% men skulle jag fixa en till som gör en beställning av samma handlare skulle DU få samma rabatt som mig men vi båda få 1% lägre ränta på 4,99% plus eventuella höjningar. Så är någon här inne intresserad? Denna handlaren kan också leverera till stora delar av landet kostnadsfritt.
Mvh
Låter intressant, vilken handlare ? Får jag inte liknade rabatt hos min handlare så kan jag tänka mig köpa där också.
Skriv svar

Återgå till "Generella diskussioner"