Annons

Hållare till iPad som inte skymmer displayen? (1.4 crdi special edition)

1
Hej
Jag är inne på min tredje Venga :)
Har idag en 2015 års 1.4 crdi Special Edition med backkamera, som har en skärm inbyggd i övre delen av konsolen.
Har letat en hållare till min iPad som jag ofta använder istället för det inbyggda navigationssystemet men kan inte hitta någon sjyst hållare.
Finns det någon här som har hittat någon hållare som funkar ok med den här konsolen?

Det finns ju de två ventilationsgallren att fästa i, men de sitter på sidorna och går inte att få en bra position för en surfplatta med de jag provat. Sätter jag en hållare med sugkopp mot vindrutan hamnar plattan väldigt högt upp då de jag hittat haft ganska korta och klena, vingliga armar.
Har också testat att ha plattan på ratten, med det är inte alltid så praktiskt, och jag föreställer mig att det dessutom blir till att plocka glassplitter ur bröstkorgen/ansiktet om man krockar/kör in i något och airbagen löser ut.
Skulle helst ha plattan positionerad under den inbyggda displayen. Jag har en 3d-skrivare som jag skulle kunna använda för att göra enklare ”modifikationer” till ett befintligt hållar-system, så tipsa gärna om något som ”nästan” funkar om ni känner till något sådant.

Tacksam för tips!
Skriv svar

Återgå till "Venga"