Annons

Fundering! Skylthållare..

1
Hej gott folk :).

Fick en tanke innan idag, hade varit skoj om alla på forumet hade kunnat haft nummer skylthållare där det stod "Kia Car Club" på, typ så som bannern eller något! :D. Som på min har jag en list på hållaren som håller skylten på plats, vet inte om där är någon standard på dem så alla är lika eller hållare är olika? Vet inte heller om man bara kan ordnat den listen då?

Men hur som tyckte jag det var en kul tanke ;) och hade ju varit bra reklam för forumet!

Kan även tänka mig att betalat för att få en sådan eller 2 på bilen, Hellre det än "Hörby bil" som man har nu :P man får ju inte betalt för att köra och göra reklam för dem direkt :thumbdown: haha
Volvo V60 R-Design D5 ICE White

Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)
Annons

Re: Fundering! Skylthållare..

2
Grym idé!

Kanske trycka upp till träffen och ge bort till alla som vill ha, så kan man klistra över vad det nu är för försäljare som har sitt märke på skylten.
Marcus_Turbo skrev:Hej gott folk :).

Fick en tanke innan idag, hade varit skoj om alla på forumet hade kunnat haft nummer skylthållare där det stod "Kia Car Club" på, typ så som bannern eller något! :D. Som på min har jag en list på hållaren som håller skylten på plats, vet inte om där är någon standard på dem så alla är lika eller hållare är olika? Vet inte heller om man bara kan ordnat den listen då?

Men hur som tyckte jag det var en kul tanke ;) och hade ju varit bra reklam för forumet!

Kan även tänka mig att betalat för att få en sådan eller 2 på bilen, Hellre det än "Hörby bil" som man har nu :P man får ju inte betalt för att köra och göra reklam för dem direkt :thumbdown: haha
Forumgrundare
2017 Kia Niro (sjätte Kian)
Hälsa gärna på min hemsida:
http://www.bergting.com

Re: Fundering! Skylthållare..

3
Låter som en toppen idé ;) Dock tar jag inte på mig att försöka hitta någon som kan trycka detta :D
Men jag har gärna det på min bil.. ;)

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Fundering! Skylthållare..

4
Man skulle ju haft reda på var bilhandlarna får sina hållare ifrån eller just den listen som håller skylten på plats i hållaren, sedan utgått där ifrån vad det skulle kosta osv och vad minimum är för att beställa, sen kunde man ju kollat intresset där efter :)
Volvo V60 R-Design D5 ICE White

Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)

Re: Fundering! Skylthållare..

6
Man kanske kan luska ut om de skylthållarna som div. bilfirmor har på sina salubilar är standard. Isf kanske man kan byta ut den biten trycket är på?

Annars funkar det ju med en smal dekal, som du skrev Peter, att klistra över firmanamnet, eller så sätter man den på valfri plats. Glöm inte att ta med även kiacarclub.se eller ha det typ www.kiacarclub.se
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Fundering! Skylthållare..

10
Peter skrev:Fick detta av Dekalkungen, vad säger ni, ska vi gå ihop och beställa?
Vi har paket pris till företag och klubbar.
http://www.dekalkungen.se/skylthallare- ... -p-63.html


Vid köp av 20 stycken kan ni få dem för 98:-/styck eftersom KIA ägare är vana vid
bra produkter till rättpris.

Hälsningar

Dekalkungen
"Sign me up". :)
Det räcker väl att ha en bak, eller?
Vad blir det för text?

98 kr verkar väldigt billigt för ett så lågt antal som 10 hållare. Jag ska till Elmia på Bilsports utställning, ska dit annandag påsk. Ska jag kolla efter dekaltryckande företag och de som säljer skylthållare? Eller tar du Skylthållarna från dekalkungen i Helsingborg?
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Skriv svar

Återgå till "Ordet är fritt"