Annons
Annons

Re: Kiacarcub sommarträff.

132
På vår sida på facebook har sex personer meddelat att de kommer. http://www.facebook.com/event.php?eid=225145570832340
På avd. "omröstningar" på vårt forum är det nio som kommer och sju som markerat kanske. http://www.kiacarclub.se/viewtopic.php?f=54&t=854


Vore ju hemskt kul om vi blir fler än de 15 som bockat i att de kan.

VIKTIG INFO:
När ni svängt av E4 vid Muntorp (avfart vid CityGross, Mobilia m.fl.) och kommer ner på Pariservägen så kör ni den några hubdra meter till den ordinarie infarten för Mantorp park (vänster sida). Men istället för att köra rakt upp mot grindarna, sneddar vi över ett fält, på samma sida, till vår egna infart direkt in på Romkurvan. Där håller man sedan vänster och kör upp till slingan tar slut så finns troligtvis jag och Morgan samt våra utställare.
Min tanke idag (innan vi kommer dit) är att vi sedan har möjlighet att provköra Kiabilar från Motorbörsen på romslingan som då är en avstängd slinga från huvudbanan.

Vi är lovade att ha en tvättplats om någon vill tvätta av resdammet på sin bil. Vi har med oss två grillar som vi laddar med kol vid intresse. Vill någon betala för mat så finns det ett matställe inom grindarna. Där finns även kaffe, fikabröd, glass osv.

Denna lördag har även en motorklubb "MK5100" från Linköping ett klubbarrangemang vilket man kan kika på om man vill. Brukar inte vara något stort, men vad jag hört innefattar det drifiting, utställning och bankörning. Detta för den klubbens medlemmar, men vi kan, om vi vill, kika på detta med.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Kiacarcub sommarträff.

137
PontusH skrev:Ses Imorgon grabbar =)
Det gör vi garanterat ;)
Planet skrev:Jag vill oxå.... men kan inte denna helgen
Tradigt. Kanske kan du komma nästa gång det ev anordnas ;)
robbe skrev:Skall bli kul
Kommer blir grymt skoj det här robbe :)
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Kiacarcub sommarträff.

139
Peter skrev:Taggad? Nervös? Laddad? När tänker ni vara på plats? Du får liveblogga på facebook så vi stackare som inte kommer kan ta del av festen =).
Jag tar iaf med mig datorn och kopplar upp mig via min iPhone.

Vi är tre med Kia som träffas på Laganland 06:00 för att köra till Mantorp park ca. 23 mil norrut på e4:an
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Återgå till "Ordet är fritt"