Annons
Annons

Re: Kiacarcub sommarträff.

122
rässersportage skrev:hur många är det som kommer typ? :)
Det vet vi inte eftersom det är en öppen träff utan krav på föranmälan. Vi hoppas på att det är väldigt många. :)
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Kiacarcub sommarträff.

124
Tänkte bara passa på att önska er lycka till inför träffen. Hoppas allt går som smort och att det blir kanonkul. Själv måste jag som väntat fara runt och göra reklam för boken. Borde kanske dragit med ett bord och sålt den på träffen ;-). Fast boken känns ju inte så Kia-relaterad direkt.
Forumgrundare
2017 Kia Niro (sjätte Kian)
Hälsa gärna på min hemsida:
http://www.bergting.com

Re: Kiacarcub sommarträff.

125
Hejsan Peter.
Ja nu är det inte alls långt kvar=) Tror nog det kommer bli riktigt bra på Lördag, Och att vi kommer ha en riktigt trevlig dag tillsammans. Ta ett bord och kom du också till träffen ;)
Kan inte mer än önska dig lycka till med reklamen för boken.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Kiacarcub sommarträff.

126
rässersportage skrev:
Ronnie skrev:
rässersportage skrev:hur många är det som kommer typ? :)
Det vet vi inte eftersom det är en öppen träff utan krav på föranmälan. Vi hoppas på att det är väldigt många. :)
hur många är det som har skrivit att dom kommer då? :P
Är det så viktigt? :)
På vår träffsida på Facebook 6 stycken om du läser forumet och kikar på omröstningar (poll) så ser du vad som står där. Inte så många föranmälda, men det är en öppen träff så vi hoppas väl på minst 50 fordon. Det är ju över 600 medlemmar i forumet.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Kiacarcub sommarträff.

129
Jag har räknat med att köra därifrån ca 18-19 nån gång;) men vid 14 tror jag det är kiafolk på plats:)
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Återgå till "Ordet är fritt"