Annons

Säljes orginal Sidesteps samt front och bakplåt

1
Har en mkt bra leverantör där jag kan köpa sidesteps och front o bakplåt till kanon priser.
Detta är givetvist orginal delar direkt från OEM leverantören med garantier och allt.

Sidesteps integreted alu
Pris ex från mig: 4.100:- inkl frakt hem till dig.
Pris Kia: 6.600:- just nu

Frontplåt o bakplåt i alufinish (plast som orginal):
Pris ex från mig: 3.600:- inkl frakt hem till dig.
Pris Kia: 5.600:- just nu

Hör av er om ni är intresserade, har själv monterat detta på min Kia.
Annons

Re: Säljes orginal Sidesteps samt front och bakplåt

6
Varsågod, men tipset var mer till alla andra Sportage ägare (som, Hepp Hepp, fick ett paketpris 1800:- billigare) :D
Ebay är ingen "man handlar ifrån" det är en auktions-sajt, mitt tips gällde orginaldelar från en återförsäljare i UK.
Kolla in deras shop på Ebay, där finns tex Hasplåtar 2500:-, Sidesteps 2750:- Hundnät 1550:- mm, mm.
Frakten tillkommer, därför är det bättre att göra en beställning isf flera små.

Re: Säljes orginal Sidesteps samt front och bakplåt

8
Jag har beställt sidesteps från dom nyss och monterade i helgen.
Monteringsanvisning från Kia följde med och det ska ju vara org. Dom säljer.

Jag tyckte dom var enkel att montera och satt som en "smäck"! Alla hål för skruvar finns på bilen men man får skära lite hål i plast undertill för att komma åt dom, mallar för det medföljer.
:)
-12 Sportage 2,0 crdi awd komfortpkt, Sirius silver, manuell, navigator+back kamera, fast drag, sidesteps.

-01 Sportage.

Re: Säljes orginal Sidesteps samt front och bakplåt

9
Cj90 skrev:Jag har beställt sidesteps från dom nyss och monterade i helgen.
Monteringsanvisning från Kia följde med och det ska ju vara org. Dom säljer.

Jag tyckte dom var enkel att montera och satt som en "smäck"! Alla hål för skruvar finns på bilen men man får skära lite hål i plast undertill för att komma åt dom, mallar för det medföljer.
:)

Var det dessa du beställde? Verkar inte skicka till sverige? Var det förborrat för fronten/baken med?

http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-KIA-S ... 626wt_1163
Skriv svar

Återgå till "Modifikationer och tillbehör"