Annons
Annons

Re: Vad betalade ni för er Ceed?

2
Fick erbjudande om att köpa en ny Pro_Ceed med metalic lack och dubbdäck på alufälg för 169.000:-
Tyvärr var jag för seg, men det blev en vit pro_ceed med vinterdäck för 165.000:- dock demobil
Detta va på L-P bilar i Falköping Där kan jag rekomendera att köpa bil mkt trevliga försäljare
Kia Pro_Ceed GT 1st Edition "-14"
Volvo 164e Turbo -73
Volvo 164e -72
KTM 250 SXF

Re: Vad betalade ni för er Ceed?

4
169.900:- Med dubbdäck 15" samt 17" sommardäck. Komfortpaket/sportpaket.
Inget drag vilket jag ångrar i efterhand;)

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Vad betalade ni för er Ceed?

5
En Ceed SW -11 produktionsår -10 sent på hösten. Vi gav 179 000 kr med full tank. Bytte in vår Ceed cdri -07 4500 mil för 93 000kr.
Köpte till servicepaketet för 4500 kr.

Vad jag märkt är det en ovilja bland säljare att skicka med något...
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Vad betalade ni för er Ceed?

8
168500kr + 6500kr för v-hjul. SW med komfort -11, 400mil.

Säljaren var en gniden fan! Vi hade inbyte och han körde sitt "tyck synd om mig för det är sååå svårt att sälja beg. bilar eftersom det är dåligt med kunder på vintern och jag kan inte ge er mer än så här mkt för er bil även om jag vill det-snack..." Försökte få med v-hjulen på köpet men icke...

Re: Vad betalade ni för er Ceed?

9
Laban skrev:
mattiasbredberg skrev:Ny, 149900 kr + 5500 kr för vinterdäck. 1,6 SW med komfortpaket och solid lack.
Är nog en bensinare...eller ??????

Hmmmm jo, det stämmer. Jag är inte så insatt i olika modeller av Cee'd men ja, det är en bensinare. Kändes inte riktigt rimligt att betala 25000 kr till för diesel.
Skriv svar

Återgå till "Generella diskussioner"