Annons

Wordfeud, någon här som spelar?

1
Skriv i tråden så får fler reda på det.

Till mig kan ni köra en invite till r_o_n
Skriv gärna i tråden vad ni kallar er, så man vet vem man spelar med. :)
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Annons

Re: Wordfeud, någon här som spelar?

5
Är grymt sugen på att installera det på i4:an men fasen.. Alla som har det säger att det är fruktansvärt beroende framkallande=) Så njae.. Väntar ett tag till iaf ;)

Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Wordfeud, någon här som spelar?

6
_Morgan_ skrev:Är grymt sugen på att installera det på i4:an men fasen.. Alla som har det säger att det är fruktansvärt beroende framkallande=) Så njae.. Väntar ett tag till iaf ;)

Morgan_
Beroendeframkallande, ja, kanske :)
Färemot är det som i forum man är i, man gör lite när man har tid. Själv har jag nu 22 spel igång. Vissa är det upp till ett dygns väntetid på andra svarar snabbare. Bästa ordet för mig har gett 96 poäng, ni som spelar vet att det är rätt bra.

Men spelet är en digital form av alfapet. :)
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Wordfeud, någon här som spelar?

8
toni skrev:Jag heter toni666.. fasen Ronny jag blir ägd totalt av dig just nu... :D
Man kan inte tro att jag fått ihop 148p på ett ord, så som jag spelar :-)

Morgan, det är förbannat beroendeframkallande, just därför måste du skaffa det!
Jag funderar nog minst 4-5 minuter för att få så mycket som möjligt. Det blir iaf j*vligare ju mindre tomrutor som blir kvar. :)
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Skriv svar

Återgå till "Ordet är fritt"