Annons

Re: Marcus Ceéd

11
jenu skrev:Snygg bil! Måste säga att den gör sig mycket bra i rött. Är den faktiskt så klarröd som den ser ut på bild eller är den mörkare i verkligheten? Jag har faktiskt inte sett någon Infra Red "live" förut :oops:
Tackar så mycket Jenu! Ja när den är tvättad och solen lyser så är den så klarröd :) men är den skitig samt att det är molnigt så blir den lite mörkare ju, lite små lurig färg så sätt ;). Sen är min lackbehandlad vilket gör att den lyser ut lite mer vid sol! Precis när handlaren hade fått hem den så vart jag där och titta och var inte alls så klar då som efter dem behandlat den!
Volvo V60 R-Design D5 ICE White

Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)
Annons

Re: Marcus Ceéd

12
Det är samma sak med sirius silver då som jag har sett. Den verkar också att skifta lite beroende från vilket håll man ser den . När ljuset ligger på från ett visst håll verkar den att skifta lite i grönt, men från ett annat håll sett är den mera grå. Man får väl hopppas att det inte händer något så att man måste lacka om bilen eller delar av den, för man kan väl tänka sig att det kan vara lurigt att få exakt samma nyans sedan :?
Kia Ceed GT 2016 Deluxe White. GT PACK 2.

Re: Marcus Ceéd

13
jenu skrev:Det är samma sak med sirius silver då som jag har sett. Den verkar också att skifta lite beroende från vilket håll man ser den . När ljuset ligger på från ett visst håll verkar den att skifta lite i grönt, men från ett annat håll sett är den mera grå. Man får väl hopppas att det inte händer något så att man måste lacka om bilen eller delar av den, för man kan väl tänka sig att det kan vara lurigt att få exakt samma nyans sedan :?
okej ;). Jo det är väl så kan jag tro, får hoppas man slipper undan det! Dock så verkade dem lyckas blanda rätt när dem skulle lacka min vinge :D
Volvo V60 R-Design D5 ICE White

Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)

Re: Marcus Ceéd

15
Mårten skrev:Hej
skitsnyggbil
det jag undrar över tar fälgarna emot någonstans när du svänger ex fullt rattutslag
Har själv funderat över att sätta på 19 men tycker att det verkar lite för bra
Tack ska du ha Mårten!

Jag har inte märk eller hört att det tar i någonstans när ja svängt fullt eller dylikt!
19" bör ju gå, men du kan nog inte ha bredare däck än mig ändå. för är precis med mina :). 225/40-18 har jag! Vet dock en på garaget.org har sänkt sin och där tar det i vid vissa lägen, men vet inte exakt!

Mvh Marcus
Volvo V60 R-Design D5 ICE White

Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)

Re: Marcus Ceéd

16
Tjena gott folk, tänkte bjuda på några bilder från i vintras med extraljusen tända ;)
Kul när man möter någon som inte vill blända av :angel: haha, bara att slänga på helljuset så släcker dem rätt fort :twisted: Lyser upp rätt bra :)
Volvo V60 R-Design D5 ICE White

Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)

Re: Marcus Ceéd

18
Marcus_Turbo skrev:
tiger skrev:6000 var rätt mkt för en liten vinge, men som du säger det gör mkt
för utseendet med =)

jag är intresserad, släng gärna upp bilder, skall snart beställa en crdi sw -11
så kan vara kul att se hur det ser ut med skinn/läder

Jo det är så, men man kan säkert få bättre pris om man kollar runt lite med! ingick ju även montering till det priset så. Lade upp några bilder, inga toppen bilder men alltid något ;). Om du nu ska beställa så be om att få förklarat allt du kan välja till och helst på papper! För säljaren jag handlade av visste typ inget och hade inga direkta papper heller så nu i efterhand finns där något till jag skulle velat ha :P
Snyggt allt du gjort. Förmodar att du har bilen längre än 3-4 år. Annars känns det du gjort väldigt kostsamt.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Marcus Ceéd

19
Tack ska du ha Ronnie! Jo jag hade tänkt ha den nått år till tror jag, hänger mycket på hur läget ligger då och vad man har att röra sig med, allt kan ju hända! :)
Volvo V60 R-Design D5 ICE White

Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)
Skriv svar

Återgå till "Bilder"