Annons

Ang bilagor på forumet.

1
Det verkar vara ett fel som inte är känt sedan tidigare.
Har testat ändra allt som går att ändra. Bl.a rättigheterna i mapparna för bilagor men det blir ingen skillnad.
Min tanke nu är att vi stoppar funktionen för att ha bilagor direkt i forumet och att man istället får använda sig av ex forumbilder.se eller imageshack.us för att visa sina bilder. Detta verkar vara det sättet som fungerar utan att bilderna försvinner. Vad säger ni övriga medlemmar om detta?

Börjar bli enormt tråkigt att sitta och radera trasiga bilagor i alla inlägg.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
Annons

Re: Ang bilagor på forumet.

2
Kan vara så pass bra att jag nu klurat ut vad som ställer till det med våra bilagor.
När jag tar backup på forumet så använder jag mig utav 2 olika sätt.
Filezilla och mysqldumper.
Men i filezilla så har filtyper haft konstiga inställningar vad gäller filtyper.
Jag hoppas nu innerligt att detta problem är löst. Det går bara testa genom att bifoga bilagor så får vi testa om ca 1 månad igen.


Så åter igen ber jag om ursäkt för strulet med bilagorna.

Ni som har kvar bilagor etc på era datorer eller har länk till bild kanske kan redigera era gamla inlägg och lägga in nya bilder igen.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Ang bilagor på forumet.

3
Tror nu att problemet är löst ang bilagorna. Tyvärr så är det som sagt många bilagor som är förlorade och heller inte kan återställas.
Bara att börja på ny kula igen. Verkade vara en inställning i programmet Filezilla som jag har när jag bla tar backup på forumet.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
Skriv svar

Återgå till "Om forumet"