Hej! har köpt min första nya bil nu,har dok inte fått den leveread ännu..."suck" det blev en Kia Soul komfort diesel, ska bli spännande att få se om jag blir en nöjd ägare, varför blev det Kia?? kan någon undra.....gick på magkänslan å utseendet på bilen....föll direkt innanför dörren i bilhallen......sååå snygg....ska komplettera med lite bågar å så.
ser fram emot ett intressant forum å många nia Kia kompisar...jag finns i Blekinge å där rullar många Kia tycker jag....
Soul-11
Annons
Re: Ny medlem
2Hoppas du är lika nöjd när du fått din bil. Var det lång leveranstid?
Välkommen till forumet, hoppas du kommer att trivas här.
Vi kommer att ha en träff den 9/7 på Mantorp park. Läs mer på http://kiacarclub.se/viewtopic.php?f=45&t=486
Välkommen till forumet, hoppas du kommer att trivas här.
Vi kommer att ha en träff den 9/7 på Mantorp park. Läs mer på http://kiacarclub.se/viewtopic.php?f=45&t=486
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
4Varmt välkommen till forumet:)
Jobbigt att behöva vänta på bilen:/
Lycka till med din nya soul.
Mvh Morgan_
Jobbigt att behöva vänta på bilen:/
Lycka till med din nya soul.
Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
5Hej och varmt välkommen till Kia Car Club Soul-11! Kul med en annan soul ägare här på forumet =)
Back in a Kia Rio 1,25 Launch Edition
Volvo V70 2,4L 170hk Classic
New. Bmw 116d M-sport
Old. KIA Soul 1,6 CRDI EX Komfort
Volvo V70 2,4L 170hk Classic
New. Bmw 116d M-sport
Old. KIA Soul 1,6 CRDI EX Komfort
6hej tack..hoppas få byta erfarenheter å få många tips här....Idag Fredag 27/5 kl 1500 hämtar jag min nya Soul....yes!!!!!