Annons

Re: Bagagerumsmatta

11
MagnusLindgren skrev:
Korpi skrev:såhär ser det ut. kallar inte jag 100% passform
Det är för att du har det låga lastgolvet. Jag köpte till så man får riktig förvaring under golvet, då passar mattan som den ska.
går det att köpa till efteråt? var ingen som upplyste mig om något sånt
Annons

Re: Bagagerumsmatta

12
Det går, men inte som färdigt paket utan som reservdelar. Kia Motors Sverige vill inte lägga upp det som en färdig artikel. Gå till din säljare/verkstad så kan dom plocka fram dom artiklarna som behövs.
EV6 GT Line AWD Yacht Blue MY23 - (Tidigare Soul 2009, Soul 2012, Cee'd GT+ 2015, Niro Gravity Blue Plus 2 2017, e-Soul Advance Plus Neptune Blue + Cherry Black 2020)

Re: Bagagerumsmatta

13
MagnusLindgren skrev:Det går, men inte som färdigt paket utan som reservdelar. Kia Motors Sverige vill inte lägga upp det som en färdig artikel. Gå till din säljare/verkstad så kan dom plocka fram dom artiklarna som behövs.
vad ska man fråga efter då? vad kostade det när du la till det vid bilköpet?

Re: Bagagerumsmatta

14
Fråga efter delarna till förhöjt lastgolv. Dom kan enkelt få fram vilka delar det är.

Har inte exakt pris, men nånstans runt 2000kr fick jag ge för allt. Va lite mer än ett år sedan.
EV6 GT Line AWD Yacht Blue MY23 - (Tidigare Soul 2009, Soul 2012, Cee'd GT+ 2015, Niro Gravity Blue Plus 2 2017, e-Soul Advance Plus Neptune Blue + Cherry Black 2020)

Re: Bagagerumsmatta

15
MagnusLindgren skrev:Fråga efter delarna till förhöjt lastgolv. Dom kan enkelt få fram vilka delar det är.

Har inte exakt pris, men nånstans runt 2000kr fick jag ge för allt. Va lite mer än ett år sedan.
Jag såg nu din andra tråd om förvaringsfack i kofferten.. såg dina bilder där att jag har en senare modell som ser annorlunda ut bak.

ska fråga om det finns till min bil.

Re: Bagagerumsmatta

16
Vad är det som skiljer? Högersidan? Vet att min passar även dom modeller som har den stora stereon med Sub till vänster i bak. Det som händer är att det blir extra fack på sidorna.
EV6 GT Line AWD Yacht Blue MY23 - (Tidigare Soul 2009, Soul 2012, Cee'd GT+ 2015, Niro Gravity Blue Plus 2 2017, e-Soul Advance Plus Neptune Blue + Cherry Black 2020)

Re: Bagagerumsmatta

20
MagnusLindgren skrev:
Korpi skrev:såhär ser det ut. kallar inte jag 100% passform
Det är för att du har det låga lastgolvet. Jag köpte till så man får riktig förvaring under golvet, då passar mattan som den ska.
fick svar från Kia vad det skulle kosta till min bil 5900:- så nej jag hoppar det :P
Skriv svar

Återgå till "Niro"