Annons
Annons

Re: Qi-laddning, trådlös laddning?

3
Om det kommer, det vet bara produktchefen på Kia Motors Sverige. Det är hur dom väljer att sätta ihop paketen.

Montera i efterhand - visst. En hel del prylar som behöver bytas ut mm. Allt går att få tag på som reservdelar, frågan är bara om det är värt det.
EV6 GT Line AWD Yacht Blue MY23 - (Tidigare Soul 2009, Soul 2012, Cee'd GT+ 2015, Niro Gravity Blue Plus 2 2017, e-Soul Advance Plus Neptune Blue + Cherry Black 2020)

Re: Qi-laddning, trådlös laddning?

7
Tyvärr så dras det inget extra om inte bilen ska utrustas med det från början.

Sen för laddningen krävs det en liten box som sitter gömd bakom en panel på passagerarsidan, samt att facket i mitten behöver bytas ut mm.

Om man tycker att det är värt allt besvär kan man säkert be verkstan beställa hem alla delar och montera det.
EV6 GT Line AWD Yacht Blue MY23 - (Tidigare Soul 2009, Soul 2012, Cee'd GT+ 2015, Niro Gravity Blue Plus 2 2017, e-Soul Advance Plus Neptune Blue + Cherry Black 2020)

Re: Qi-laddning, trådlös laddning?

10
När jag beställde min PP2 med solglastak utgick glastaket. i stället fick jag .eljusterbar 2-vägs svankstöd.Alumiunpedaler,Led strålkastare i stället för BI-Xeon strålkastare,Nyckelfritt system med startknapp.Trådlös laddning för mobiltelefoner med QI-standard.Instegslister ialuminium.Så jag är jättenöjd
Skriv svar

Återgå till "Niro"