Annons
Annons

Re: Förvärmning av kupen på Niro plug-in

4
Jag har valt till en DEFA WarmUp 1900 GPS Link till min Niro PHEV. Det kräver iofs att jag har en extra kabel ansluten, men jag tror att om jag ändå vill ladda bilen så är en extra liten kabel inte något problem. Har hört mig för lite vad en bränslevärmare skulle kosta och det verkar ligga runt 30000kr, så det känns inte värt det när jag ändå behöver el för att ladda bilen.

Re: Förvärmning av kupen på Niro plug-in

5
Järven skrev:Jag har valt till en DEFA WarmUp 1900 GPS Link till min Niro PHEV. Det kräver iofs att jag har en extra kabel ansluten, men jag tror att om jag ändå vill ladda bilen så är en extra liten kabel inte något problem. Har hört mig för lite vad en bränslevärmare skulle kosta och det verkar ligga runt 30000kr, så det känns inte värt det när jag ändå behöver el för att ladda bilen.
Vad fick du betala för det inkl. motorvärmaren?
2017 KIA Niro 1,6 Hybrid DCT6 Pluspaket 1

Re: Förvärmning av kupen på Niro plug-in

6
10995kr i samband med att bilen levereras. Det går säkert att hitta billigare installation, men jag tyckte att det var bekvämt att allt är färdigt när jag hämtar ut den.
Sen är det nåt slags abonnemang på ca 50kr /mån för DEFA Link-tjänsten. Då kan man schemalägga och fjärrstarta värmaren med en app samt spåra bilen.
Skriv svar

Återgå till "Niro Plug-In Hybrid"