Annons

Ny Moderator/Admin på forumet.

1
Hejsan alla Kia fanatiker :) .
Jag vill bara ta och meddela att jag fått förtroendet att hjälpa Peter med att driva detta forum.
Jag kommer att ta alla tips och idé er vad gäller detta forum på största allvar.
Har ni några frågor eller idé er så tveka då inte att höra av er. Vi kan göra detta forumet enormt stort och intressant.
Hoppas ni kan stå ut med mig :lol:

Ha det så bra.

Mvh Morgan
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
Annons

Re: Ny Moderator/Admin på forumet.

2
Välkommen, från en annan i de småländska skogarna (eller iaf i det som blev kvar efter Gudrun)
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Ny Moderator/Admin på forumet.

3
Vi hälsar Morgan välkommen. Det känns skönt med två extra ögon på alla inställningar och som inte har något emot att få lite skitig kod under fingernaglarna. Nu väntar vi med spänning på vad som händer när nya Kia Story kommer ut. Någon som vågar gissar på hur många medlemmar vi blir?
Forumgrundare
2017 Kia Niro (sjätte Kian)
Hälsa gärna på min hemsida:
http://www.bergting.com

Re: Ny Moderator/Admin på forumet.

4
r_o_n skrev:Välkommen, från en annan i de småländska skogarna (eller iaf i det som blev kvar efter Gudrun)
Whoo en till smålänning :) Då är det konvoj till Kia träffen då =)
Varifrån i Småland är du?

Ha det så bra och tack tack för välkomnandet:D
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Ny Moderator/Admin på forumet.

5
Peter skrev:Vi hälsar Morgan välkommen. Det känns skönt med två extra ögon på alla inställningar och som inte har något emot att få lite skitig kod under fingernaglarna. Nu väntar vi med spänning på vad som händer när nya Kia Story kommer ut. Någon som vågar gissar på hur många medlemmar vi blir?
Tack Peter:D Allt vad gäller kodning står du för;) Jag bidrar med idé erna. Nejdå tillsammans så blir detta garanterat kanon.
Hoppas på en hel del,, Antalet håller jag för mig själv men många iaf ;)
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
Låst

Återgå till "Om forumet"