Re: Söker en bilmek/bilelektriker för kabeldragning

Senaste inlägget från föregående sida:

Nu är min aktiva Gaz-bas bandpasslåda monterad. Elen togs från eluttagets koppling i bagaget. Det är ju fjärrpåslag (över tändningen) på det uttaget så det var som gjort för detta.
Signalen togs från höger dörrhögtalare bak. Fick gjort detta på en riktig bilverkstad (de tar 700kr/timme) betalade 1500kr för jobbet, tror säkert där var mer än 2 timmars jobb. Men han sa att det var roligt att göra något som inte innefattade de vanliga uppgifterna.

Har spelat några gånger de tre dagar den har varit monterad och tycker det låter väldigt bra, trots högnivå...
Bild

KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Annons

Re: Söker en bilmek/bilelektriker för kabeldragning

WoberT skrev:Funderar på att göra samma sak på frugans ceed gt -16. Men vill inte göra själv. Någon som vet om det går att få gjort i Linköping med omnejd?

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

Den lilla verkstad som fixade min installation tog 1500 kr. för jobbet. De tar ju ändå ganska hutlöst/timme, men jag är väldigt nöjd.
Ljudet är nog bra om inte väldigt högt från basen. Men det är ju snällare för hörseln. Men den märks där den ska. :)
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Annons
Skriv svar

Återgå till "Elektronik, luftkonditionering och multimedia"