Ni har väl inte missat att det finns en enkät på KIAs hemsida:
http://www.kia.se/content/att_aga/enkatsvar/intro.aspx
Viktigt, för serviceavdelningen har koll på det som skrivs och återkopplar till verkstaden.
Har själv inte fått någon kod när jag gjorde mitt senaste verkstadsbesök så var noga med att fråga om koden och hänvisa till hemsidan.
Peter
Annons
Re: Enkät för verkstadsbesök
2Fyllde i en enkät efter nybilsköpet. Önskade där att bli kontaktad av säljaren, skrev även orsaken. Säljaren lyser fortfarande med sin frånvaro, har både mailat å ringt utan svar...
Sälja ny bil verkar gå bra men ta hand om kunden sedan verkar inte vara lika viktigt/roligt
/Linus
Sälja ny bil verkar gå bra men ta hand om kunden sedan verkar inte vara lika viktigt/roligt
/Linus
Kia Ceed SW CRDi 2011 Komfort
Re: Enkät för verkstadsbesök
3Nämn gärna firmans namn så andra KIA-kunder får chansen att undvika handlaren ifråga.Linus skrev:Fyllde i en enkät efter nybilsköpet. Önskade där att bli kontaktad av säljaren, skrev även orsaken. Säljaren lyser fortfarande med sin frånvaro, har både mailat å ringt utan svar...
Sälja ny bil verkar gå bra men ta hand om kunden sedan verkar inte vara lika viktigt/roligt
/Linus
[color=#413839][size=85]nu: Cee'd SW -11 128 hkr Komfort Piston Grey
då: pro_cee'd -08 140 hkr Sport Cassa White[/size][/color]
då: pro_cee'd -08 140 hkr Sport Cassa White[/size][/color]
Re: Enkät för verkstadsbesök
4Vill ge dem några försök till innan jag hänger ut nå´n på nätet.
Testar ringa en annan säljare på samma firma så får jag se...
Testar ringa en annan säljare på samma firma så får jag se...
Kia Ceed SW CRDi 2011 Komfort
Re: Enkät för verkstadsbesök
5Exakt samma erfarenhet här.
Förutom att ingen hörde av sig skulle jag få bra pris på vinterdäck och kom vid köpet överens om att återkomma till hösten. Trots mail och telefonsamtal vägrade säljaren kontakta mig. Mina problem (sprucken ruta, rostbubblor, lacknoppor, felaktigt däcktryck, rost i bagagen) möttes av sura kommentarer. Fick till slut ny matta i bagagen i alla fall. Köpt hos Bilvalet i Sollentuna (finns inte kvar längre).
Fyllde också i enkäten men det spelade ju inte så stor roll när säljaren inte var kvar.
/Peter
Förutom att ingen hörde av sig skulle jag få bra pris på vinterdäck och kom vid köpet överens om att återkomma till hösten. Trots mail och telefonsamtal vägrade säljaren kontakta mig. Mina problem (sprucken ruta, rostbubblor, lacknoppor, felaktigt däcktryck, rost i bagagen) möttes av sura kommentarer. Fick till slut ny matta i bagagen i alla fall. Köpt hos Bilvalet i Sollentuna (finns inte kvar längre).
Fyllde också i enkäten men det spelade ju inte så stor roll när säljaren inte var kvar.
/Peter
Linus skrev:Fyllde i en enkät efter nybilsköpet. Önskade där att bli kontaktad av säljaren, skrev även orsaken. Säljaren lyser fortfarande med sin frånvaro, har både mailat å ringt utan svar...
Sälja ny bil verkar gå bra men ta hand om kunden sedan verkar inte vara lika viktigt/roligt
/Linus