Annons

Öppna hållare till regskylt!

1
Hej

Är sugen på linser till regskylten, men är osäker på hur man får loss skylten från hållaren..

Stora EU skylten, plats för dekal/tryck på hållarens nedre kant.

Ska jag dra listen nedåt mot marken eller mot mig för att den ska lossna?

Vill inte dra fel, så den går av.

Väldigt tacksam vid svar :D
Xceed plug in hybrid 2020
Annons

Re: Öppna hållare till regskylt!

5
Foued skrev:
Laban skrev:Dra med försiktighet listen rakt mot dej :)
Är det bara den nedersta listen som går att dra ut? Går det att lossa hela ramen?

Blir jävligt tight att komma innanför taggarna nu när bara den nedersta är demonterad..

Tacksam vid svar!

Yes bara den nedersta listen där det brukar sitta reklam, dra den rakt ut mot dig försiktigt, sedan får du pilla ut reg-plåten i nederkant lite så den kommer över kanten, sen är det bara att dra skylten rakt ner så kommer den ut.

Jag fick trycka in hållaren lite i överkant så fick jag ut lyktorna.
KIA Cee'd 1,6 CRDi Executive

Re: Öppna hållare till regskylt!

6
Hedan skrev:
Foued skrev:
Laban skrev:Dra med försiktighet listen rakt mot dej :)
Är det bara den nedersta listen som går att dra ut? Går det att lossa hela ramen?

Blir jävligt tight att komma innanför taggarna nu när bara den nedersta är demonterad..

Tacksam vid svar!

Yes bara den nedersta listen där det brukar sitta reklam, dra den rakt ut mot dig försiktigt, sedan får du pilla ut reg-plåten i nederkant lite så den kommer över kanten, sen är det bara att dra skylten rakt ner så kommer den ut.

Jag fick trycka in hållaren lite i överkant så fick jag ut lyktorna.
Jag fick det fixat igår me jisses va tight det var. Var tvungen att bända på taggarna med en plastkniv för att skapa lite marginal. Jag följde instruktionerna och satte den tjocka prisma delen mot plåten. Tyckte dock att de var väldig läsliga från ovansidan men inte från sidan. Går det att montera dessa fel? Dvs upp och ner? Skatte kamerorna sitter ovanför så... Såg i mobilen att det hade registrerats en ggn idag när frugan åkte igenom :( ser det med transportstyrelsens app. kan inte gå ut o trixa nu får bilen på måndag
Xceed plug in hybrid 2020
Skriv svar

Återgå till "Modifikationer och tillbehör"