Annons
Annons

Re: Kia Ceed SW Executive med nybilsgaranti

4
Skumt, mitt svar jag skickade igår gick tydligen inte posta.
Då jag blev ifrågasatt så började jag självklart tvivla och valde därför att plocka bort informationen. Utifrån den rabatt jag minns att jag lyckades förhandla till mig, då bilen stått på ett event så garantitiden osv hade börjat ticka, och det pris jag gav, samt vad jag minns ifrån när jag plockade ihop denna utrustning i Kias konfigurator så är jag rätt säker dock. Men för att undvika felaktigheter så kändes det bättre att plocka bort det. Men om du har ett intresse och det är viktig för dig så kan jag försöka gräva fram uppgifter.
Kia Optima SW PHEV 2018
Kia Picanto 2016
Kia Optima SW GT-Line 2017 - såld
Kia Cee'd Sportswagon Executive 2013 - såld
Kia Picanto Komfort 2011 - såld

Re: Kia Ceed SW Executive med nybilsgaranti

8
inquam skrev:Skumt, mitt svar jag skickade igår gick tydligen inte posta.
Då jag blev ifrågasatt så började jag självklart tvivla och valde därför att plocka bort informationen. Utifrån den rabatt jag minns att jag lyckades förhandla till mig, då bilen stått på ett event så garantitiden osv hade börjat ticka, och det pris jag gav, samt vad jag minns ifrån när jag plockade ihop denna utrustning i Kias konfigurator så är jag rätt säker dock. Men för att undvika felaktigheter så kändes det bättre att plocka bort det. Men om du har ett intresse och det är viktig för dig så kan jag försöka gräva fram uppgifter.
Jag ifrågasatte inte dig och bilen. Däremot priset. Iofs så har ju aldrig KIA sålt en bil till det pris de själva kallar ordinarie.Men högst uppgett ordinarie på en Ceed var den executive med självparkering. Tror de satte det på lite under 250000kr, men sålde den för under 220000kr

Var inte meningen att på något sätt vara otrevlig eller så.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Skriv svar

Återgå till "Säljes"