Annons

Säljer helt nya 19" fälgar anpassade för Kia modeller

1
Tjena, tänkte se om någon är sugen på att köpa mina HELT NYA fälgar. Märket är GMP Italy, det är italienska kvalitetsfälgar.
De är svarta på insidan och högglans på utsidan. ¨

Det ska även monteras beg däck från mina gamla 19" fälgar på de nya fälgarna. Ena däcket är HELT NYTT och de andra är i bra skick.. skulle gissat att bakdäcken har 6mm och ena framdäcket är ju nytt och de andra dock är lite mer sliten.. kanske 5 mm.

Dimensioner: 225/35-19" märket är linglong greenmax.

Fälgarna har samma bultmönster osv som originala Kia fälgar. Hade 19" på min Kia Ceed och det funka hur bra som helst. Det är brutala fälgar!!

Kom med rimliga bud så får vi se.. behöver egentligen inte sälja fälgarna men ser om någon är intresserad av dom.
Kom ihåg att det är italienska kvalitetsfälgar ej några kina fälgar. Däcken dock är kinadäck men de har faktiskt funkat bra med dom.
$_84 (2).JPG $_84 (2).JPG Visad 2769 gånger 29.19 KiB
Annons

Re: Säljer helt nya 19" fälgar anpassade för Kia modeller

4
För att vara tydlig så sitter dessa fälgarna som GJUTET på ALLA KIA modeller. Behövs INGA centreringsringar eller något!!
http://www.gmpitalia.com deras hemsida, och fälgarna jag säljer är de senaste 2016 modell.


Och kom ihåg det är kvalitetsfälgar.. däcken däremot är inte direkt michelin sport cup 2 :) men jag är nöjd med dom.. De var faktiskt med i test och fick bra recension.

Här har ni länken ni kan se: https://www.motormannen.se/common/docs/ ... kstest.pdf

Ett citat från motormannen "Linglong är det första Kina-däcket som fungerar faktiskt riktigt bra. Det är överlägset det bästa Kina-däcket hitills"

Re: Säljer helt nya 19

5
Någon som är intresserade av grymma o i princip nya 19 tummare?

Satt på en Kia Ceed men sitter nog som gjutet på ceed, sportage, soul, optima osv

OBS DÄCKEN ÄR OCKSÅ I PRINCIP NYA!

OBS! LÄGGER TILL LITE NYA BILDER PÅ FÄLGARNA! VILL NÅGON SE HUR DE SITTER PÅ BILEN SÅ KAN NI PMA!
Bilagor
Skriv svar

Återgå till "Säljes"