Annons

KCR-Box Sportage 2013

1
Jag har en KCR-Box liggandes som jag inte använder längre. Vi har flyttat in till centrum och kör bara stadstrafik så jag känner inte att jag har så stor nytta av den längre. Den är använd i 6mån ungefär.

Nypris: 3900:-
Mitt pris: 2900:-

wobrim@gmail.com
Annons

Re: KCR-Box Sportage 2013

7
Bjsun skrev:Hur stor skillnad är det vid acceleration och toppfart
Toppfarten vet jag faktiskt inte, tror knappt jag har maxat den, däremot är det milsvid skillnad på accelerationen i hastigheter över 100km/h. Original händer det inte mycket som du kanske märkt. Det som jag främst har märkt av annars är kraften på högre växlar. Att det finns kraft att ta till även om man ligger på låga varv och höga växlar.

Re: KCR-Box Sportage 2013

8
WoberT skrev:
Bjsun skrev:Hur stor skillnad är det vid acceleration och toppfart
Toppfarten vet jag faktiskt inte, tror knappt jag har maxat den, däremot är det milsvid skillnad på accelerationen i hastigheter över 100km/h. Original händer det inte mycket som du kanske märkt. Det som jag främst har märkt av annars är kraften på högre växlar. Att det finns kraft att ta till även om man ligger på låga varv och höga växlar.
Jag får min på fredag så jag har inte haft chansen att testa mitt ex ännu, kia blir en ny upplevelse för mig.
Kia Sportage 1,7 CRDI FIFA Edition 2014 Vit

Re: KCR-Box Sportage 2013

9
Bjsun skrev:
WoberT skrev:
Bjsun skrev:Hur stor skillnad är det vid acceleration och toppfart
Toppfarten vet jag faktiskt inte, tror knappt jag har maxat den, däremot är det milsvid skillnad på accelerationen i hastigheter över 100km/h. Original händer det inte mycket som du kanske märkt. Det som jag främst har märkt av annars är kraften på högre växlar. Att det finns kraft att ta till även om man ligger på låga varv och höga växlar.
Jag får min på fredag så jag har inte haft chansen att testa mitt ex ännu, kia blir en ny upplevelse för mig.
Ahh okej. Då får man gratulera. Kör den ett tag och hör av dig om du behöver mer kraft så får vi se om jag har kvar boxen.

Sänker priset till 2000:-
Låst

Återgå till "Säljes"