Annons

Bi-xenon projektorstrålkastare Kia ceed

1
Hej!

Har ett par projektorstrålkastare till Kia Ceed/Pro Ceed, årsmodeller 2008-2009(2007).
Unika strålkastare, finns inte att köpa då dem är byggda av mig.

Kia Ceed strålkastare som är ombyggda till projektorstrålkastare som är gjorda för xenon.
Projektorerna är av bra kvalité och är byggda för xenonlampor. Det är H1-xenonlampor som ska sitta i projektorerna.
35W xenon är vad som bör användas.

Väldigt bred ljusbild, med snygg rak brytlinje. Fullt justerbara i höjd, både manuellt med skrivmejsel på strålkastaren eller
Inifrån bilen med nivåregleraren som vilka strålkastare som helst.

Strålkastarna är Bi-xenon, vilket innebär att när du slår på helljuset så fälls en skärm ner inne i projektorn som gör att du får fullt ljus från projektorerna. Halvljuset blir alltså "helljus". När jag byggde om strålkastarna så passade jag på när jag ändå höll på, att se till att de riktiga halogen helljusen också fungerade samtidigt som bi-xenonen. Så när man slår på helljuset så har du dina vanliga helljus(halogen), plus dina halvljus som slår om till helljus. Du slipper alltså den uppladdningstiden som blir när du har monterat xenonkonvertering i helljusen.

Väldigt nöjd med strålkastarna, men säljes pga att jag ska köpa ny bil.

** Fungerar självklart med vilka xenonkonverteringssatser som helst med H1-lampa!**(xenonkungen t.ex.)


Snabbinfo:
Lamptyp, H1 35w halvljus(xenon). H1 halogen helljus.
Bi-xenon
Kablar och ballaster ingår

Pris 5000:-

Här finns bilder:
http://www.kiacarclub.se/viewtopic.php?f=50&t=2215
Kia Optima SW 1,7 CRDi GT Line Plus 2018 : Silky Silver Metallic

Gamla bilar:
• Kia Cee’d SW 1,6 CRDi Komfort 2014 : Dark Gun Metal Metallic
• Kia Pro’Ceed 2.0 CRDi 2008 : Svartmetallic
Annons

Re: Bi-xenon projektorstrålkastare Kia ceed

2
Finns att hämta eller titta på i Södermanland, kan skickas, men då betalar köparen frakt och betalning sker innan varorna skickas.
Kia Optima SW 1,7 CRDi GT Line Plus 2018 : Silky Silver Metallic

Gamla bilar:
• Kia Cee’d SW 1,6 CRDi Komfort 2014 : Dark Gun Metal Metallic
• Kia Pro’Ceed 2.0 CRDi 2008 : Svartmetallic
Skriv svar

Återgå till "Säljes"