Som i detta UK-forum:
http://www.kiaownersclub.co.uk/forum/de ... page1.html
(ett svar från en officiellt representant i andra inlägget på denna sida)
Vore en verklig tillgång och ett sätt att skingra oklarheter och sprida good-will för KIAs varumärke.
Någon som vet om KIA Sverige har någon som kollar på KIACARCLUB? Om inte - borde någon göra det och delta aktivt.....!
Det här med "ta kontakt med din KIA-handlare" är totalt nonsens i dessa mediatider!
Jag har mailat länken på detta inlägg till KIA MOTORS SVERIGE....... Stötta gärna detta om ni gillar idén! Och glöm Facebook - det är här det skall ges support!
Varför inte en officiell Kia Customer Service-representant i detta forum?
12020 KIA Niro 1,6 Hybrid DCT6 Pluspaket 1, vit
Har haft: alla tänkbara MB & BMW, men kör sedan några år KIA
Har haft: alla tänkbara MB & BMW, men kör sedan några år KIA