Annons

Hur gammal är du?

18-23
Antal röster: 6 (6%)
24-29
Antal röster: 21 (20%)
30-35
Antal röster: 23 (22%)
36-41
Antal röster: 18 (17%)
42-47
Antal röster: 11 (10%)
48-53
Antal röster: 5 (5%)
54-59
Antal röster: 6 (6%)
60-65
Antal röster: 8 (8%)
66-71
Antal röster: 7 (7%)
72+ (Inga röster)
Antal röster: 105
Annons

Re: Hur gammal är DU?!

25
Fyller 72 i september, kört CEED 1,6 Crdi EX Aut i 4 år och beställt en ny DCT Komfort för en dryg månad sedan men ännu inte fått leveransdatum bekräftad. Verkar vara äldst här. Kanske lite gubbigt med automat men oj så bekvämt.

Re: Hur gammal är DU?!

27
44 år och stolt automatägare!

Var motståndare till gubbspaken ända tills jag hyrde bil i USA för drygt 10 år sen. Där betraktas man som halvt utvecklingsstörd om man vill ha manuell låda vilket gör det ganska oundvikligt att få en automat., Så varje gång har det sedan dess blivit automat när jag hyr bil 8-)

Är för tillfället i Bristol och hyrbilen är manuell, vilket gör det lite extra krångligt när man tar sig fram i rondellerna i vänsterfilen. Har inte lyckats krocka än, men det har varit nära - nu, efter några dagar, så sitter det nästan i ryggmärgen. Så man kommer väl krocka när man kommer hem igen :)

PS. Hyrbilen är en Hyundai i20, påminner rätt mycket om en liten Kia. Totalt har jag sett två Kia Ceed, två Sportage och en Sorrento här i södra England. De är inte vanliga direkt. Hyundai är något vanligare...
Kör: Kia Ceed GT+, Kia Soul
Körde: Kia Optima Executive
Skriv svar

Återgå till "Omröstningar"