Annons

Apple carplay carens 2017

1
Hej. Ska hämta ut min nya carens 2017 launch edition i morgon. Det står på specen från bilhandlaren att den har Apple carplay och Android Auto. Men varken på Kias sida eller på Apples så står den med. Någon som vet?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Annons

Re: Apple carplay carens 2017

2
Den skall nog uppdateras även på din nya bil, precis som alla vi med andra bilar också går i väntans tider........

Intet är som väntans tider heter det ju, men jag uppskattar inte det ordspråket!
2020 KIA Niro 1,6 Hybrid DCT6 Pluspaket 1, vit
Har haft: alla tänkbara MB & BMW, men kör sedan några år KIA

Re: Apple carplay carens 2017

7
Nu är det här visserligen en gammal tråd men läste wiberg_d blev missnöjd att säljaren inte upplyste om nya modellen som var på ingång.
GPS ingår ej i det "vanliga" paketet utan du måste köpa till antingen launch eller komfort plus.
Det blir en kostnad på 15.000:-
Paketet innehåller mer än bara gps, bla lite styling, större fälgar och backkamera.
Jag köpte min precis när faceliften kom, där av är jag ganska säker på dessa uppgifter.

Tänkte bara informera och hoppas det blir att kännas lite bättre med vetskapen att du inte hade fått gps utan någon merkostnad på faceliften.

Re: Apple carplay carens 2017

8
Seiki skrev:Nu är det här visserligen en gammal tråd men läste wiberg_d blev missnöjd att säljaren inte upplyste om nya modellen som var på ingång.
GPS ingår ej i det "vanliga" paketet utan du måste köpa till antingen launch eller komfort plus.
Det blir en kostnad på 15.000:-
Paketet innehåller mer än bara gps, bla lite styling, större fälgar och backkamera.
Jag köpte min precis när faceliften kom, där av är jag ganska säker på dessa uppgifter.

Tänkte bara informera och hoppas det blir att kännas lite bättre med vetskapen att du inte hade fått gps utan någon merkostnad på faceliften.
Tack för svaret! När jag köpte hade de inte börjat med några paket, utan jag den som hade allt då, och jag frågade efter gps och kromade lister, då äldre modeller hade det. Men när jag köpte fanns det inte sa säljaren, och bara några veckor efter jag hämtade ut min "nya" bil fanns det en facelift med andra fälgar och front. Vilket gjorde mig lite besviken att han inte kunde nämnt det, då jag köpte en färg som fanns på lagret.

Att det kostar 15000 för att uppgradera frågade om jag kunde få göra i efterhand, men han pratade om 20000 för gps på min och då var det inget snack om 18" fälgar äns.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skriv svar

Återgå till "Presentera dig här"