Annons

För jag har köpt en Kia...

1
Igår kunde jag hämta ut min nya Kia Ceed SW CRDi Komfort-10 Machine Silver Metallic.

Ruskigt skönt att lämna nycklarna på till min VW Golf GTI -01 och få 2 nya nycklar till en helt ny bil.

Tycker Kian är ruskigt fin i silver och 16" gör sig väldigt bra på bilen.

Dock jävligt synd att den är repad vid avlastningen. Orkade inte vänta 3v till plåtverkstan öppnar, utan jag krävde fulltank vid leverans + lite annat så fixar dom den senare när de öppnat.

Hoppas den lever upp till de förväntningar man har. Har nu kört hela 2.5 mil och ska snart åka på första långresan till Ullared för sambon vill gå på Gekås...
[b]Kia Ceed SW CRDi Komfort -10, Machine silver...[/b]
Annons

Re: För jag har köpt en Kia...

5
Gatsmart skrev:Igår kunde jag hämta ut min nya Kia Ceed SW CRDi Komfort-10 Machine Silver Metallic.

Ruskigt skönt att lämna nycklarna på till min VW Golf GTI -01 och få 2 nya nycklar till en helt ny bil.

Tycker Kian är ruskigt fin i silver och 16" gör sig väldigt bra på bilen.

Dock jävligt synd att den är repad vid avlastningen. Orkade inte vänta 3v till plåtverkstan öppnar, utan jag krävde fulltank vid leverans + lite annat så fixar dom den senare när de öppnat.

Hoppas den lever upp till de förväntningar man har. Har nu kört hela 2.5 mil och ska snart åka på första långresan till Ullared för sambon vill gå på Gekås...
Väldigt tråkigt de där med lackskadan. Hoppas dom fixar det fort åt dig på plåtverkstan.
Kul att ni fått ut bilen iaf .
Mvh/ Han som fixade Golfen åt dig förrut :P
Sorento crdi...

Re: För jag har köpt en Kia...

6
Hansson skrev:
Gatsmart skrev:Igår kunde jag hämta ut min nya Kia Ceed SW CRDi Komfort-10 Machine Silver Metallic.

Ruskigt skönt att lämna nycklarna på till min VW Golf GTI -01 och få 2 nya nycklar till en helt ny bil.

Tycker Kian är ruskigt fin i silver och 16" gör sig väldigt bra på bilen.

Dock jävligt synd att den är repad vid avlastningen. Orkade inte vänta 3v till plåtverkstan öppnar, utan jag krävde fulltank vid leverans + lite annat så fixar dom den senare när de öppnat.

Hoppas den lever upp till de förväntningar man har. Har nu kört hela 2.5 mil och ska snart åka på första långresan till Ullared för sambon vill gå på Gekås...
Väldigt tråkigt de där med lackskadan. Hoppas dom fixar det fort åt dig på plåtverkstan.
Kul att ni fått ut bilen iaf .
Mvh/ Han som fixade Golfen åt dig förrut :P
13:e ska kian in...

Tack för hjälpen btw... Vet du vad golfen gick för? Hörde att dom sålt den snabbt.
[b]Kia Ceed SW CRDi Komfort -10, Machine silver...[/b]
Skriv svar

Återgå till "Presentera dig här"