Annons

Ny medlem.

1
Googlade runt lite och hittade hit. Kul att det fanns ett KIA forum :)

Skall köpa mig en Sorento inom snar framtid (i slutet av veckan) så man blir ju en Kia ägare.

Har haft alla möjliga bilar men ingen som påminner om en Sorento faktiskt. Ska bli lite skojj.
Är lite defekter på den men allt går ju att fixa ;)

Mvh
Sorento crdi...
Annons

Re: Ny medlem.

2
Hansson skrev:Googlade runt lite och hittade hit. Kul att det fanns ett KIA forum :)

Skall köpa mig en Sorento inom snar framtid (i slutet av veckan) så man blir ju en Kia ägare.

Har haft alla möjliga bilar men ingen som påminner om en Sorento faktiskt. Ska bli lite skojj.
Är lite defekter på den men allt går ju att fixa ;)

Mvh

Välkommen.. Hittade själv hit av en slump i helgen som var.. Mycket bra att någon startat ett kia forum..

Vilken årsmod är det på sorenton? Är sugen på att åka och testa den nya.. Kör själv en ceed -09

Re: Ny medlem.

3
bladhet skrev:
Hansson skrev:Googlade runt lite och hittade hit. Kul att det fanns ett KIA forum :)

Skall köpa mig en Sorento inom snar framtid (i slutet av veckan) så man blir ju en Kia ägare.

Har haft alla möjliga bilar men ingen som påminner om en Sorento faktiskt. Ska bli lite skojj.
Är lite defekter på den men allt går ju att fixa ;)

Mvh

Välkommen.. Hittade själv hit av en slump i helgen som var.. Mycket bra att någon startat ett kia forum..

Vilken årsmod är det på sorenton? Är sugen på att åka och testa den nya.. Kör själv en ceed -09
Tackar!
Det är en gammal bil, -04 som är defekt. Ska sätta fart på den o tänkte faktiskt ha kvar denna bil ett tag.
Nya Sorenton är riktigt trevlig. Är mkt mer klipp i motorn oxå. Stor skillnad. :P

Ceed:en gillar jag skarpt. Har provat alla modeller o motorer. En sån diesel skulle jag kunna tänka mig.

Mvh
Sorento crdi...
Skriv svar

Återgå till "Presentera dig här"