Annons

Blästrings skador - Vi Bilägare önskar kontakt med någon....

1
Jag tycker inte att Kia hanterar problemet med blästrings skadorna på ett ok sätt. Därför har jag kontaktat Vi Bilägare. Jag har skickat bilder etc och nu önskar dom kontakt med någon i Stockholmstrakten där dom kan kika närmare på en Ceed med blästrings skador. Själv bor jag i Gbg och dom vill väl inte resa i onödan.

Kan du ställa upp så svara i denna tråd så förmedlar jag kontakten vidare. (Klicka på min signatur och lämna ett meddelande.)


Nu händer det. Gå in och läs på http://www.vibilagare.se
Senast redigerad av lensek den 19 aug 2010, 14:38, redigerad totalt 3 gång.
Annons

Re: Blästrings skador - Vi Bilägare önskar kontakt med någon....

5
lensek skrev:
sam skrev:Vi skulle kunna tänka oss och ställa upp men i bor 20 mil från Sthlm och har lite svårt att komma ifrån på kontorstid.
Kanonbra. Jag meddelar ViB. Kanhända att dom kan transportera sig själva 20 mil. Jag återkommer.
Jag har nu haft kontakt mned ViB. Planen är nu att ViB och jag själv träffas första eller andra veckan i Juli. Återkommer med mer info löpande (när det finns något att berätta).

Re: Blästrings skador - Vi Bilägare önskar kontakt med någon....

7
lensek skrev:Info om blästringsskadorna på Ceed och Vi Bilägares intresse.

Som det ser ut nu har ViB säkrat bilder på Kia Ceed med blästringsskador. Möjligt att det är på deras egen långtestbil. Nu har ViB semester, men som jag förstår det kommer man att ställa Kia mot väggen och detta arbetet börjar när man är tillbaka från semestrar i augusti.

Eftersom jag är en av de med blästrad bil så vore det intressant om någon som köper ViB skriver i tråden när det kommer i tidningen. :)
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Blästrings skador - Vi Bilägare önskar kontakt med någon....

8
r_o_n skrev:
lensek skrev:Info om blästringsskadorna på Ceed och Vi Bilägares intresse.

Som det ser ut nu har ViB säkrat bilder på Kia Ceed med blästringsskador. Möjligt att det är på deras egen långtestbil. Nu har ViB semester, men som jag förstår det kommer man att ställa Kia mot väggen och detta arbetet börjar när man är tillbaka från semestrar i augusti.

Eftersom jag är en av de med blästrad bil så vore det intressant om någon som köper ViB skriver i tråden när det kommer i tidningen. :)
Jag kommer självklart att uppdatera tråden när det finns något att rapportera. Har både blästrad Ceed :cry: och prenumerar på ViB :) .
Skriv svar

Återgå till "Problem"