Annons
Annons

Re: Vilken Kia ÅF i Västerås?

2
Windahls.

Aros Auto har jag haft i fyra år (7 verkstads besök) med att fixa min läckande AC. Bilen var nyköpt där men verkstan gjorde inte riktig sökning 1a gången eller de andra efterföljande gångerna innan jag sa att nu kanske det är dax att ni löser tillbaka bilen. Då fixade dom ACn.

Re: Vilken Kia ÅF i Västerås?

3
CCSF skrev:Windahls.

Aros Auto har jag haft i fyra år (7 verkstads besök) med att fixa min läckande AC. Bilen var nyköpt där men verkstan gjorde inte riktig sökning 1a gången eller de andra efterföljande gångerna innan jag sa att nu kanske det är dax att ni löser tillbaka bilen. Då fixade dom ACn.
Mm Aros var jag inne och titta på bil -Sportage, säljarna sa inte ens hej? Så köpet vart hos annan firma..

Windahls har jag bara haft kontakt med en gång tidigare, då inga konstigheter..

Bra att få lite "kompassriktning" för framtiden :thumbup:

Re: Vilken Kia ÅF i Västerås?

5
Åk till Aros Auto och kolla på t.ex en ny/beg bil. Be om ett kostnadsförslag på tilltänkt objekt pris och vad du får med däck osv...
Sedan tar du med Kostnadsförslaget till Windahls och pratar med sälj chefen där. Jag vet att du får ett bättre pris på windahls jämfört med Aros Auto. Samt att Aros Auto är något dyrare på sina servicar på KIA. Sedan har iaf jag fått suverän service oavsett vad. Men det är väl tur att man kan välja var man vill göra bästa bilaffären och var man än väljer så är det iaf en förlust affär.... :wave: :wave: :wave:
Skriv svar

Återgå till "Service, garanti och försäkring"