Annons

Re:

11
HellboyElvis skrev:Just Soul har jag inte så mycket erfarenhet av. Men om du trivs bra med din nuvarande och det inte går att få tag i en nyare med samma utrustningsnivå... ja då hade iaf jag behållt nuvarande bil.
Du skriver att du tycker den är lite trött, men samtidigt drar lite för mycket bränsle?? Det ena hänger ihop med det andra, så du kan ju inte få Mer kraft med Mindre bränsle.
Du kanske skulle lägga mellanskillnadspengarna på att trimma din bil lite istället för att byta, och försöka leva med förbrukningen?
Dock är knäckfrågan för mig automat. Det är det jag suktar efter i första hand. Jag bannar mig själv för att jag inte skaffade det från början, men idag har jag ett starkt sug efter automat.
Annons

Re: Går i Soul-funderingar...

12
Har en soul diesel sex-växlad manuell, köpt nu efter sommaren, tillverkad ht-15. Hade innan en ceed så -10. Men vilken skillnad på bil. Är supernöjd med soulen. Är en otrolig skillnad i byggkvalite. Dessutom är soulen riktigt tuff både fram och bak med stora lättmetallfälgar. Sen har man ju också bra sikt utåt då det är en minisuv. Sitter bra både fram och bak. Bilen är också riktigt kul att köra, bra ljud i stereon som jag kopplar med blåtand. Går mycket bra att åka fem, men inte med packning. Bagaget är ju inte så stort. Men vi är ju oftast två o då funkar det tom att trycka in två golvbagar o vagnar.
Haft bilen sen i augusti blir fortfarande glad när jag ser den och kör den.
Skriv svar

Återgå till "Soul"