Högtalarkablage till bagageutrymme

Hej

jag har köpt en KIA Picanto 2016 1,0 Special edition II och kan bara konstatera att ljudet i bilstereon är katastrofalt dåligt och måste åtgärdas på nått vis.

Det sitter 4 st högtalare i, två fram vid framrutan och två i bakdörrarna.

min fråga är om det är någon som vet om det finns förberett med högtalarkablage till bagageutrymmet ? och i så fall var?

Tänkte sätta ett par högtalare i en liten egentillverkad hylla bakom sätena och då måste jag ha dit högtalarkabel men vet ej var jag ska koppla in dom enklast.

Vet någon hur högtalarna i panelen fram sitter fast och hur man lättast får loss dom utan att förstöra nåt ?

Annons

Tror inte det finns extra kablar fördragna. De får du nog dra själv. Håller med om att ljudsystemet är i underkant. Personligen hade jag satt in tweeters fram och en aktiv bas i bakluckan
KIA Sportage Special Edition 1.7 CRDi

Re:

HellboyElvis skrev:Tror inte det finns extra kablar fördragna. De får du nog dra själv. Håller med om att ljudsystemet är i underkant. Personligen hade jag satt in tweeters fram och en aktiv bas i bakluckan

Jag är inne på ditt spår här, det blir nog för Heineman att dra sina egna kablar.
Annons
Skriv svar

Återgå till "Picanto"