Annons
Annons

Re: Läst?

2
Haha,

Just den tråden han refererar till med "worst car ever" är typ det första man hittar när man googlar fram KiaForums.com.

Det är inget renodlat Kia forum utan en linkfarm med massor av forum som använder samma bas, men det finns en del bra diskussioner där, bland annat hur man installera nya högtalare.

Ron, du var ju aktiv på Zatzy förut? Vore kanske läge att locka över några Kia-ägare hit så de har fler att diskutera med.
Forumgrundare
2017 Kia Niro (sjätte Kian)
Hälsa gärna på min hemsida:
http://www.bergting.com

Re: Läst?

3
Det var genom det forumet som jag hittade hit om jag inte minns helt fel=)

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Läst?

4
Peter skrev:Haha,

Just den tråden han refererar till med "worst car ever" är typ det första man hittar när man googlar fram KiaForums.com.

Det är inget renodlat Kia forum utan en linkfarm med massor av forum som använder samma bas, men det finns en del bra diskussioner där, bland annat hur man installera nya högtalare.

Ron, du var ju aktiv på Zatzy förut? Vore kanske läge att locka över några Kia-ägare hit så de har fler att diskutera med.
Det är ju alltid poppis att ragga medlemmar från ett forum till ett annat *ironi* :) Men jag förstår vad du menar, hör jag något så....
Jag är fortfarande rätt aktiv....
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Skriv svar

Återgå till "Ordet är fritt"