Annons

Söker liknande app. till iPhone (nav. i nöjespark)

1
Europa park i Rust i södra Tyskland, Tysklands största nöjespark har en app Europa-Park Guide for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store

Vet ni om fler nöjesparker i Europa med något liknande?

Artikel i ämnet: http://www.phbeta.com/soft/smartphone-a ... -visitors/
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Annons

Re: Söker liknande app. till iPhone (nav. i nöjespark)

3
Tack för svaret :)

Jo, det är den sortens applikation, men den du länkar till gäller för USA och dit lär det inte bli att man åker på några år ännu.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Söker liknande app. till iPhone (nav. i nöjespark)

4
Nä, den övre är till Disneyland Paris. Fast jag kanske var i den merikanska affären när jag sökte (köper mest film och TV serier). Det går att hitta den i den svenska affären också. Om du vill till Paris alltså.
r_o_n skrev:
Tack för svaret :)

Jo, det är den sortens applikation, men den du länkar till gäller för USA och dit lär det inte bli att man åker på några år ännu.
Forumgrundare
2017 Kia Niro (sjätte Kian)
Hälsa gärna på min hemsida:
http://www.bergting.com

Re: Söker liknande app. till iPhone (nav. i nöjespark)

5
Peter skrev:Nä, den övre är till Disneyland Paris. Fast jag kanske var i den merikanska affären när jag sökte (köper mest film och TV serier). Det går att hitta den i den svenska affären också. Om du vill till Paris alltså.
r_o_n skrev:
Tack för svaret :)

Jo, det är den sortens applikation, men den du länkar till gäller för USA och dit lär det inte bli att man åker på några år ännu.
Ok, tack. Disneyland Paris har jag besökt, men det kan ju vara bra för andra :)
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Skriv svar

Återgå till "Ordet är fritt"