Annons
Annons

Ipad

2
eddyolsson skrev:Hur kan jag som endast använder min ipad till att surfa lägga ut bilder på Kia sidan?
Du trycker på foto knappen ( om du använder tapatalk) när du skriver ett meddelande, använder du safari så borde det väl gå att ladda upp bilder via forumbilder.se som vanligt.
Volvo V70 D2 Momentum -14
KIA Picanto 1,0Edition 2013

Re: Ipad

3
eddyolsson skrev:Hur kan jag som endast använder min ipad till att surfa lägga ut bilder på Kia sidan?
Skulle tro att även du på paddan har flikarna under den ruta man matar in texten i. Välj fliken "ladda upp en bilaga". Sedan bläddra,så tror jag du kan välja bild från rullen eller ta ny.

Detta går iaf på en androidlur. Är uppladdningen flashbaserad, vilket jag inte vet, så kan det vara problemet...
Du kan även uppleva ett annat problem. Meta headern i bilden, alltså bildinfon (om den tagits med en iPad/iPhone) är ibland fel. Detta kan visa sig i att om du laddar upp en bild i "porträttläge" så kan den ibland hamna på sidan. Så ha koll på det med.

Alltså felet är i i-produktens sätt att lägga till info till bilden. Kan ibland avhjälpas att man i ett editeringsprogram vrider bilden på ena/andra hållet och tillbaka igen.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Skriv svar

Återgå till "Ordet är fritt"