Annons
Annons

Re: Premiummedlem bluff

2
Satte in pengar för två år när jag precis köpt min Kia för kul sen och inget har hänt ;(
Det är nog inge bluff men ingen bryr sig om detta ;(
Forumet är ju bra och uppe och rullar men det vore kul om någon tog det seriöst när man sponsrar med pengar.
Vore kul om någon ansvarig av forumet svarar på detta när medlemmar sponsrar forumet men får ingen kredit för det som det utlovas.

Detta ämne har även tagits upp i chatten tidigare utan svar!
KIA RIO 1.0 T-GDI 120HK DCT ADVANCE PLUS 2019

Re: Premiummedlem bluff

3
Detta borde Ronnie följa upp eftersom det är han som driver forumet nu om jag inte minns fel. Självklart ska man få det som man skall få om man donerar.
Kia Optima SW 1,7 CRDi GT Line Plus 2018 : Silky Silver Metallic

Gamla bilar:
• Kia Cee’d SW 1,6 CRDi Komfort 2014 : Dark Gun Metal Metallic
• Kia Pro’Ceed 2.0 CRDi 2008 : Svartmetallic

Re: Premiummedlem bluff

4
Premiummedlem var nog något som startades av Peter som drog igång forumet.
Själv övertog jag forumet i november 2013 av Morgan.

Ligger era betalningar under min tid som s.k. "forumägare" ska jag självklart betala tillbaka era pengar.
Har själv ingen aning om vad "premiummedlem" är.
Hör av er via PM eller i tråden så löser vi detta.

Så här ser aktiviteten ut på paypalkontot sedan jag tog över.
Nu vet jag inte om någon av insättningarna är en donation till forumet eller om alla är för premiummedlem.

Posten in och ut på 116 kronor är en återbetalning från eBay som hamnade här....

Hör av er om ni vill ha tillbaka era pengar.
Det är ju inget jag lär gå i personlig konkurs av, även om jag drar kostnaderna för forumet helt ur egen plånbok. :)
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Bilagor
kiapaypal.jpg kiapaypal.jpg Visad 3747 gånger 114.38 KiB

Re: Premiummedlem bluff

5
peddap skrev:Ni som funderar på att sätta in pengar och bli premiummedlem.....gör EJ det....bluff !
Tänkte jag gör det för skojs skull i somras....men premiummedlem sedan...nej då....
Det enda som satts in denna sommar, 9 augusti, är 10kr, är de dina?
Skicka genast över ditt kontonummer via pm så du kan få tillbaka dina pengar.
Classe skrev:Satte in pengar för två år när jag precis köpt min Kia för kul sen och inget har hänt ;(
Det är nog inge bluff men ingen bryr sig om detta ;(
Forumet är ju bra och uppe och rullar men det vore kul om någon tog det seriöst när man sponsrar med pengar.
Vore kul om någon ansvarig av forumet svarar på detta när medlemmar sponsrar forumet men får ingen kredit för det som det utlovas.

Detta ämne har även tagits upp i chatten tidigare utan svar!
Är ni någon någon av dessa? Eller någon av de i förra inläggets skärmdump?
Här är transaktionerna på paypalkontot från 1/1- - 31/10-13, innan jag tog över forumet, övriga under 2013 i mitt förra inlägg.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Bilagor
rdsthe.JPG rdsthe.JPG Visad 3746 gånger 19.64 KiB

Re: Premiummedlem bluff

6
Classe skrev:Satte in pengar för två år när jag precis köpt min Kia för kul sen och inget har hänt ;(
Det är nog inge bluff men ingen bryr sig om detta ;(
Forumet är ju bra och uppe och rullar men det vore kul om någon tog det seriöst när man sponsrar med pengar.
Vore kul om någon ansvarig av forumet svarar på detta när medlemmar sponsrar forumet men får ingen kredit för det som det utlovas.

Detta ämne har även tagits upp i chatten tidigare utan svar!
Jag har familj och heltidsarbete, jag kan inte skriva kod och forumet har liksom ramlat i knät på mig, alternativet var annars att lägga ner.
Peter Bergting drog igång forumet. Ca. 6 månader efter hans start så blev jag och en kille, Morgan medlemmar. Efter ytterligare någon månad fick jag och Morgan frågan om vi ville hjälpa till som Admin i forumet och vi accepterade detta. Peter, som även han har familj, fick mer fart i karriären (serietecknare, fantasy, tror jag, som för någon månad sedan fick Adamsonpriset) och lämnade över till mig och Morgan. Eftersom jag höll mig lite diskret i bakgrunden som admin så formade Morgan om forumet lite och bara sådär svek han Kia och köpte sig en Toyota. Då tog jag över allt och jag är lycklig bara det rullar på som det gör med oftast väldigt välartade medlemmar :) Så jag driver forumet själv så gott jag kan och klarar av. Har haft flera funderingar på att bara säga upp webbhotellet och lägga ner.

Jag har inte kunskapen att gå in och radera detta med premiummedlem så det är tyvärr därför det ligger kvar.
Men om ditt namn är ett av de på dumpen, skicka över kontonummer så för jag tillbaka pengarna.

Blir ju enklare att lägga ner, om jag nu gör det, om man inte anses vara skyldig folk pengar.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Premiummedlem bluff

8
Tror de flesta förstår att det finns ont om tid. Jag vet själv att det tar tid att driva en webbsida. Har man sen inte kunskap om kodning eller tidigare erfarenheter att driva sidor så är det inte helt enkelt.

Vad kostar det det dig att driva hotellet som det ser ut nu?

Skulle du få för dig att lägga ner sidan får du gärna kontakta mig innan. Har en del erfarenheter när det kommer till webbsidor. Behöver du någon som driver Facebook-sidan så kan jag hjälpa dig alt. ta över om du inte vill driva vidare sidan.

Trevlig helg!
Kia Optima SW 1,7 CRDi GT Line Plus 2018 : Silky Silver Metallic

Gamla bilar:
• Kia Cee’d SW 1,6 CRDi Komfort 2014 : Dark Gun Metal Metallic
• Kia Pro’Ceed 2.0 CRDi 2008 : Svartmetallic

Re: Premiummedlem bluff

9
Har TS något mer att säga? Eller ni andra?
Jag vill göra rätt för mig, men att bara kritisera något rakt ut i luften.

Blir det inga svar så raderar jag denna tråd och plockar bort sådant som rör detta med "premiummedlem"...
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Premiummedlem bluff

10
Vilka är "ni" menar du? Ser nämligen inte hur jag har slängt ur mig något elakt riktat mot dig och hur du driver forumet. Förstår att de två som sponsrat har reagerat om det är så att det förväntas att man får/blir något om man sponsrar forumet. Det är normalt, oavsett vad man betalar för och hur mycket.

Det andra inlägget var ett förslag från min sida om du ville ha hjälp, eftersom du sa att det tar mycket tid att driva allt. Men om det inte intressant så kan du bortse från det.
Kia Optima SW 1,7 CRDi GT Line Plus 2018 : Silky Silver Metallic

Gamla bilar:
• Kia Cee’d SW 1,6 CRDi Komfort 2014 : Dark Gun Metal Metallic
• Kia Pro’Ceed 2.0 CRDi 2008 : Svartmetallic
Skriv svar

Återgå till "Om forumet"