Annons

Re: Premiummedlem bluff

11
hnkl skrev:Vilka är "ni" menar du? Ser nämligen inte hur jag har slängt ur mig något elakt riktat mot dig och hur du driver forumet. Förstår att de två som sponsrat har reagerat om det är så att det förväntas att man får/blir något om man sponsrar forumet. Det är normalt, oavsett vad man betalar för och hur mycket.

Det andra inlägget var ett förslag från min sida om du ville ha hjälp, eftersom du sa att det tar mycket tid att driva allt. Men om det inte intressant så kan du bortse från det.
Allt kan missuppfattas, ber om ursäkt. Hade TS i tankarna när jag skrev. Blev väl lite tokigt.
Jag kan ju bara svara för den tid jag haft forumet och om någon då vill ha tillbaka vad de betalat så ordnar jag det. Men enl. kontoutdrag så är det bara en större betalning under min tid som "ägare" och om han hör av sig så ordnar jag det.

Andra bör inte känna sig träffade av vad jag skrev. Jag har heller inte pekat ut någon annan än TS i mitt inlägg. Sedan hur det tolkats är ju svårt för mig att veta.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Skriv svar

Återgå till "Om forumet"