Annons

Morgan kommer lämna forumet.

1
Hejsan grabbar och tjejer. Med sorg i hjärtat kommer jag tyvärr försvinna som administratör på forumet. Mitt konto kommer inte raderas pga diverse inlägg som bör ligga kvar här inne.
Dock kommer jag inte vara så aktiv.
Anledningen till detta är att jag har jobbet att tänka på.
En son på 7 år samt en dotter på 6 veckor och fru att ta hänsyn till och jag sitter inte så värst mycket framför datorn längre.
Tiden här har varit fantastisk och jag är grymt stolt över vad vi alla byggt upp tillsammans.
Jag kommer låta den nya Administratören presentera sig själv ifall h*n känner sig manad för uppdraget.

Ni som vill hålla kontakt med mig kan skicka pm så får ni uppgifter till min facebook och mail etc.

Tack så länge.
Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
Annons

Re: Morgan kommer lämna forumet.

2
Det var ju synd. Men vi som är kvar får väl ordna så du har ditt konto kvar.
Du kan väl fixa så din meddelandekorg blir vidaresänd till din e-post. :)

Som sagt, det är ju synd att du minskar (förhoppningsvis ej avslutar) din aktivitet, men jag skulle tro att du är nog din efterträdare behjälplig om det är något som krisar.

När Morgan och och undertecknad klev in efter Peter, så var du den som var aktiv som admin och även skapade forumets nuvarande utseende, även flytten till nya webbhotellet fixade du galant.
Dessutom så har vi väldigt bra medlemmar, tror inte vi bannat mer än en medlem och raderat mindre än 10 inlägg (kanske t.o.m. färre än 5) under denna tid.

Du har gjort det mesta som gäller att hålla forumet igång Om jag inte är helt vilse så hade forumet 200 medlemmar vid vårt/ditt/mitt övertagande i januari 2011, nu är vi 2567 medlemmar, inget dåligt lyft på 19 månader.

Presentation av din efterträdare kommer inom kort.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Morgan kommer lämna forumet.

3
Tråkigt att du går ner Morgan! Som Ronnie skriver har du gjort mycket gott för forumet!
Men med nytt "blod" på administratör's platsen kanske det skjuter på lite till? ;)

Hoppas vi får se till dig nån gång då och då ändå mellan blöjbytena ;)

Ses och Höres :wave:
Volvo V60 R-Design D5 ICE White

Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)
Skriv svar

Återgå till "Om forumet"