Annons

Här kommer bilder från träffen den 16/6-2012

1
:P Jag kunde ej ladda upp nya bilder i galleriet av någon anledning så jag får ladda upp dem här så länge.
Kommer kolla över vårt galleri så alla kan använda det som dem ska.

Nåväl.. Pix
Marcus med far på väg hem från träffen. Dem ser båda glada ut=) 1.jpg Marcus med far på väg hem från träffen. Dem ser båda glada ut=) Visad 2738 gånger 521.35 KiB
En gruppbild på några som snackar Kia 2.jpg En gruppbild på några som snackar Kia Visad 2738 gånger 483.82 KiB
En till gruppbild 3.jpg En till gruppbild Visad 2738 gånger 482.78 KiB
Mannen, Myten, Legenden. Pontus som ser ganska nöjd ut=) 4.jpg Mannen, Myten, Legenden. Pontus som ser ganska nöjd ut=) Visad 2738 gånger 370.33 KiB
Vår egna gud när det gäller belysning "HB021" som fixar sina lysen. 5.jpg Vår egna gud när det gäller belysning "HB021" som fixar sina lysen. Visad 2738 gånger 540.7 KiB
Så här glad var Marcus när han fick testa Optiman 6.jpg Så här glad var Marcus när han fick testa Optiman Visad 2738 gånger 475.3 KiB
Hrmm host host.. Står och kollar en mercedes på en Kia-träff??? What 7.jpg Hrmm host host.. Står och kollar en mercedes på en Kia-träff??? What Visad 2738 gånger 436.11 KiB
En Soul som står stadigt på marken. Denna var betydligt renare än Pontus Soul ;) 8.jpg En Soul som står stadigt på marken. Denna var betydligt renare än Pontus Soul ;) Visad 2738 gånger 545.3 KiB
Magnus och Pontus. Ett stort tack till er 2 för allt igår. Mycket bra ordnat. 9.jpg Magnus och Pontus. Ett stort tack till er 2 för allt igår. Mycket bra ordnat. Visad 2738 gånger 307.04 KiB
"HB021" igen när han demar en ficklampa.. Ni som behöver belysning bör kontakta honom. 10.jpg "HB021" igen när han demar en ficklampa.. Ni som behöver belysning bör kontakta honom. Visad 2738 gånger 280.68 KiB
Jocke gör en Kia-pose ;) 11.jpg Jocke gör en Kia-pose ;) Visad 2738 gånger 352.9 KiB
Grymt snyggt med dessa slingor under lysena. 12.jpg Grymt snyggt med dessa slingor under lysena. Visad 2738 gånger 542.36 KiB
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
Annons

Re: Här kommer bilder från träffen den 16/6-2012

5
Blomma skrev:Det var ju kul att du hittade min Soul även om de stod utanför BilBrodd.
Det vart en snabbtvätt innan jag kom :) .

Blomma
Ja den stod där ute helt ensam så jag var ju tvungen att ta en bild på den;) Hade vi haft en större parkering så hade jag tagit på allas bilar.
HB021 skrev:Grymma bilder Morgan!
Tack tack =)
Marcus_Turbo skrev: Kan inte annat än att hålla med, men med den kameran kan det väl inte bli mycket mer än grymt :thumbup:
Tackar tackar Marcus skoj att ni gillar bilderna. Det har inget med kameran att göra det är fotografen=) Jag tog drygt 60 bilder och dem som är publicerade här är väll dem som varit dem bättre;)
Var för lat för att hämta in mitt stativ.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
Skriv svar

Återgå till "Bilder"