Annons
Annons

Re: Nya Kia cee´d

3
Jasså så det är via tapatalk som du inte kan se bilder?
Alla problem ang forumet hänvisar jag till denna tråd: http://kiacarclub.se/viewtopic.php?f=25&t=1121

Kollar upp det direkt om det fungerar på min I4:a
Edit: Fungerar på min I4:a nu efter jag uppdaterat tapatalk.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Nya Kia cee´d

5
Den var faktiskt ful. Med tanke på hur snygg Optiman är så är detta inget man väntade sig.
Men designavdelningen slet väl ut sig på Optiman så de inte hade orken att göra något snyggt med nya Ceed, synd...
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Nya Kia cee´d

6
Ronnie skrev:Den var faktiskt ful. Med tanke på hur snygg Optiman är så är detta inget man väntade sig.
Men designavdelningen slet väl ut sig på Optiman så de inte hade orken att göra något snyggt med nya Ceed, synd...
Håller med, nya designen är inget hit. Man får väl byta upp sig till en Optima istället :)

Re: Nya Kia cee´d

8
Lindgren_021 skrev:Men det var väl knappast ingen överraskning att de bara gjort några småjusteringar på en så välsäljande och BRA bil.
Nuvarande modell är väl runt 5 år gammal...
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Nya Kia cee´d

10
Tycker att den nya är ett lyft vad gäller ceed då den nuvarande börjar kännas lite som en äldre Ford i utseendet. Nu är den bara sorento som ska putsas till lite. Nya rio var riktigt lyckad tycker jag.
Kia Rio 1.2 Edition Komfort Svart 2012
Tidigare: Kia Sportage 2.0 AWD Komfort Pearl Black 2011
Skriv svar

Återgå till "Nyheter om Kia"