Annons
Annons

Re: Änligen på väg

2
leber skrev:beställde min Niro pp2 Wihet Pearl 10 juni skeppet avgick 22 aug.är det någon som vet hur lång tid det tar till sverige . försäljaren visste ej det .
Ca fem veckor.
EV6 GT Line AWD Yacht Blue MY23 - (Tidigare Soul 2009, Soul 2012, Cee'd GT+ 2015, Niro Gravity Blue Plus 2 2017, e-Soul Advance Plus Neptune Blue + Cherry Black 2020)

Re: Änligen på väg

8
Besällde min10 juni fick den 16 september White pearl pp 2 när jag hämtade ut bilen var ej glastaket med.i stället fick jag Aluminpedaler,Instegslister i aluminium,Ledstråkastare i stället för Bi-xeon strålkastare,Nyckelfritt system med startknapp,Trådlös laddning för mobiltelefoner med Ql-standard,Eljusterbart 8-vägs förarstol med 2-vägs elsvankstöd. så jag är nöjd,bättre än glastaket.

Re: Änligen på väg

9
Besällde min10 juni fick den 16 september White pearl pp 2 när jag hämtade ut bilen var ej glastaket med.i stället fick jag Aluminpedaler,Instegslister i aluminium,Ledstråkastare i stället för Bi-xeon strålkastare,Nyckelfritt system med startknapp,Trådlös laddning för mobiltelefoner med Ql-standard,Eljusterbart 8-vägs förarstol med 2-vägs elsvankstöd. så jag är nöjd,bättre än glastaket.

Re: Änligen på väg

10
leber skrev:Besällde min10 juni fick den 16 september White pearl pp 2 när jag hämtade ut bilen var ej glastaket med.i stället fick jag Aluminpedaler,Instegslister i aluminium,Ledstråkastare i stället för Bi-xeon strålkastare,Nyckelfritt system med startknapp,Trådlös laddning för mobiltelefoner med Ql-standard,Eljusterbart 8-vägs förarstol med 2-vägs elsvankstöd. så jag är nöjd,bättre än glastaket.
Vad fick du för beräknad leveranstid/datum?
Skriv svar

Återgå till "Niro"