Annons

Re: Ang. Stänkskydd

11
Passar de stora stänkskydden på gt-line (2016)?
Var till reservdelsavdelningen hos min återförsäljare och han sa att det kanske inte passar.. Han prata nåt om att karossen kanske inte var lika på de nya ceed sw gt-line mot de "gamla" ceed sw
Kan nämna att jag köpt en ceed sw gt-line 2016 och tänkte byta stänkskydd..
Någon som har bytt på en 2016 ceed gt-line?
Annons

Re: Ang. Stänkskydd

12
Hej! Har hämtat ut en Ceed GT 2016 och nog är stänkskydden större än dom som satt på min Ceed 2013.Har haft Ceed 2010 och 2013 modell men har inte haft problem med "blästerskador" på någon av bilarna :) men tror ändå att det har att göra med 17" fälgar att göra.Får se nu med 17" fälgar men tycker dom stänkskydden som sitter på orginal borde räcka.
Tidigare Kia bilar:
2010:kia ceed grdi sw planet blå.
2011:Kia picanto galaxy svart.
2013:Kia Ceed grdi sw sand track brun.
2016:Kia rio.Edit platium graphite mörk grå.
2016:Kia ceed GT grdi sw DCT dark gun mörk grå.
2018:Kia sportage GT LINE röd.

Re: Ang. Stänkskydd

13
Jag har dom stora stänkskydden fram och dom passar perfekt på min GT Line SW -16. Hade stora bak, men har bytt till original igen, då jag tyckte att bilen blev så skitig med dom större skydden. Får se om det blir någon skillnad.

Re: Ang. Stänkskydd

14
Salle skrev:Jag har dom stora stänkskydden fram och dom passar perfekt på min GT Line SW -16. Hade stora bak, men har bytt till original igen, då jag tyckte att bilen blev så skitig med dom större skydden. Får se om det blir någon skillnad.
Är det original du har fram eller?Tycker dom sitter på när jag köpte min ser betydligt större ut än på min förra Ceed.
Tidigare Kia bilar:
2010:kia ceed grdi sw planet blå.
2011:Kia picanto galaxy svart.
2013:Kia Ceed grdi sw sand track brun.
2016:Kia rio.Edit platium graphite mörk grå.
2016:Kia ceed GT grdi sw DCT dark gun mörk grå.
2018:Kia sportage GT LINE röd.
Skriv svar

Återgå till "Generella diskussioner"