Annons

Extraljus Pro_Ceed GT -14

1
Så här blev d :) Kia x-ljus.jpg Så här blev d :) Visad 5149 gånger 194.06 KiB
Monterade nya extraljus på bilen i helgen som va :) Blev 3st NBB 225 med 70w xenon konvertering. Trodde d skulle se illa ut men blev ganska så bra faktiskt :)
Enda problemet jag har nu är att komma på en vettig lösning för stagning utan att förstöra grillen allt för mycket. Någon som har nån idé? Funderar på om man ska vända på fästplåten för att få ner dem lite till så kan d bli enklare med stagningen. Dock så måste man förlänga fästöronen lite annars får dem inte plats :-/
Top-notch Сasual Dating
Annons

Re: Extraljus Pro_Ceed GT -14

2
Sätt ett metallstag som ligger ovanpå alla tre och staga dem i varandra. Sedan räcker det med två fästpunkter till bilen från de yttersta ljusen.
Har du tur så kan du skruva dessa under huvkanten. Så gjorde jag på min "vanliga" ceed.
Svårt att se höjden på lysena i förhållande till just huvkanten.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Extraljus Pro_Ceed GT -14

4
Tror bilens profil vinner på denna placering, de blir inte så dom inerande som om de hade stuckit upp över huvkanten. :)
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Skriv svar

Återgå till "Projekt"