Annons

Strömbrytare till extraljus

1
Hej på er. Och God Jul. Jag har monterat en ljusbåge samt 3st extraljus. Nu vill jag dra en extern strömbrytare in till kupén för att manuellt kunna bryta extraljusen om så behövs. Detta är som sagt inga problem för mig. Frågan är bara att vad är det som sitter bakom den blanka svart extra knappen vid förarssidan. Har ju fyra knappar där varav 3 redan är upptagna. Känner dock att det sitter något bakom den platta lediga platsen. Används den till något eller skulle jag kunna använda denna plats för att dra en extra på/av knapp?
-Kia Sportage GT-Line 2018

-Kia Sportage GT-Line 2017
Annons

Re: Strömbrytare till extraljus

2
Solefors skrev:Hej på er. Och God Jul. Jag har monterat en ljusbåge samt 3st extraljus. Nu vill jag dra en extern strömbrytare in till kupén för att manuellt kunna bryta extraljusen om så behövs. Detta är som sagt inga problem för mig. Frågan är bara att vad är det som sitter bakom den blanka svart extra knappen vid förarssidan. Har ju fyra knappar där varav 3 redan är upptagna. Känner dock att det sitter något bakom den platta lediga platsen. Används den till något eller skulle jag kunna använda denna plats för att dra en extra på/av knapp?
Hej, på min fanns inget bakom den knappen, fick modifiera baksidan på "blindknappen" men det var inga problem.
Skriv svar

Återgå till "Elektronik, luftkonditionering och multimedia"