Annons

Fartkameravarning?

1
Har en Sportage -14 med Infinity Ljudsystem och Navigering. Undrar om det finns någon fartkameravarning att aktivera. Har på alla andra bilar jag ägt med navigation haft funktionen att den varnar innan en fartkamera dyker upp, men på denna verkar inte det finnas. Stämmer det?


/Strandlund
Annons

Re: Fartkameravarning?

2
hej.Hur fungerar det när du pratar med blåtand i bilen? hur är volymen. för jag behöver höja till max i min för att jag ska kunna höra den andra.

har för mig att det ska finnas fartkamrevarnare. tror att hastighetsskylten blinkar när man kommer till en varnare, men ej riktigt säker.
Kia Sportage 2015 special edition

Re: Fartkameravarning?

3
adri494 skrev:hej.Hur fungerar det när du pratar med blåtand i bilen? hur är volymen. för jag behöver höja till max i min för att jag ska kunna höra den andra.

har för mig att det ska finnas fartkamrevarnare. tror att hastighetsskylten blinkar när man kommer till en varnare, men ej riktigt säker.

För mig är ljudet alldeles utmärkt. Behöver inte höja till MAX för att höra motparter. Jag har volymen på normal nivå som vid lyssning på radio.

Jag ska kolla nästa gång jag kör förbi en fartkamera om hastighetsskylten på displayen blinkar, men jag tror inte att den gör det.

/Strandlund
Skriv svar

Återgå till "Elektronik, luftkonditionering och multimedia"