Annons

Mobilhållare

1
Hej

Undrar om folk har bra tips på bra mobilhållare som man inte fäster på rutan, har redan en hållare för min GPS där och vill inte ha två. Så helst en hållare som går att fästa i luftuttagen.

Jag har en Samsung Galaxy Nexus om det hjälper.
Vit Sportage 1,7 CRDi 2012
Annons

Re: Mobilhållare

4
Jag köpte en sån men var inte alls nöjd med den. Fungerade inte att fästa på rutan, trillade ner hela tiden. Har för mig att det fanns möjlighet att skruva fast den.

Själv köpte jag den här: http://www.kjell.com/sortiment/telefoni ... bil-p92254 (finns även för iPhone 4). Har du inte en iPhone så funkar dessa modeller sämre...

Plockade dock av stöden/fästena som skall fästa hållaren mot fläktgallret då det inte passade och fäste hållaren med tre stycken buntband istället. Nu sitter den slimmat mot fläktgallret och i perfekt vinkel lite vinklad mot föraren. Monterade den på det vänstra fläktgallret sidan om stereon, dvs strax höger om ratten. Perfekt avstånd från föraren för att kunna läsa text på GPS-appar. Dessutom passar nu bilens iPhone-sladd till mobilen, vilket inte gick när man hade mobilen fäst på rutan. Då var det för långt upp för att sladden skulle räcka till.
Vit KIA Sportage MY12 - [ Waxdepån | JJC Race And Rally | J&J Automotive | Prestandabelysning ]-
Skriv svar

Återgå till "Elektronik, luftkonditionering och multimedia"