Annons

Bluetooth adressbok

1
Hej!
Har nu haft vår bil i en vecka nu och är jättenöjd. Har köpt med komfort-paket och navigator som är suveränt bra.
Har dock ett problem som jag skulle vilja ha löst. Jag får inte in kontakt-boken från min telefon som är av märket Samsung Galaxy S. Detta skulle ju ske med automatik men så är inte fallet. Har provat skicka över kontakterna med bluetooth med får ingen kontakt med enheten. Tacksam om någon vet om det är möjligt överhuvudtaget (känner en som har en Xperia och där fungerade det)
Mvh//Leif
Annons

Re: Bluetooth adressbok

2
Det är inte så att du får upp dem i någon display och kan välja utan det är enbart via röststyrning. Läs instruktionerna om parkoppling i manualen om du ej kan koppla ihop med blåtanden . Men att adressboken överförs är alltså bara för att du ska kunna säga ring Kalle mobil tex om du har Kalle i din telefonbok.
//Mattias

2012Kia sportage 1.6 EX Komfort vit

Re: Bluetooth adressbok

3
Jag har navigation i min kia ceed och på den var jag tvungen att godkänna i telefonen om bilen skulle få tillgång till adressboken i telen.

Den frågan kom upp direkt när jag parade ihop min tele med bilen.
Jag har en Samsung Galaxy SII.

Jag får upp adressbok och alla samtal ex missade / mottagna / uppringda i stereon. Så för mig fungerar det bra iaf.

Re: Bluetooth adressbok

4
Jag får då upp telefonken och alla namn på displayen och kan sitta och knappa fram det :) kommer fram då jag anslutet iphonen via blåtand.
-12 Sportage 2,0 crdi awd komfortpkt, Sirius silver, manuell, navigator+back kamera, fast drag, sidesteps.

-01 Sportage.
Skriv svar

Återgå till "Elektronik, luftkonditionering och multimedia"