Annons

Värme i vindrutans nederkant

1
Jag är nybliven ägare till en fabriksny KIA Sportage med comfortpaketet. Det skall finnas värme i vindrutans nederkant, men jag blir, trots noggrant läsande i instruktionsboken, inte riktigt klok på hur denna värme fungerar. Någon som kan hjälpa mig att få det att klarna? Tack på förhand!
Annons

Re: Värme i vindrutans nederkant

3
Har aldrig märkt att denna värme gör någon större skillnad. Det blir lite lättare att skrapa rutan längst ner men annars känns den rätt onödig. Hade hellre sett att vi fick kyla i förarstolen, något som inte erbjöds i Sverige...
Kia Rio 1.2 Edition Komfort Svart 2012
Tidigare: Kia Sportage 2.0 AWD Komfort Pearl Black 2011

Värme i vindrutans nederkant

6
JohanKarlsson skrev:Har aldrig märkt att denna värme gör någon större skillnad. Det blir lite lättare att skrapa rutan längst ner men annars känns den rätt onödig. Hade hellre sett att vi fick kyla i förarstolen, något som inte erbjöds i Sverige...
executive versionen tror jag har det.
Den har samma som amerikanska utom motorn.
Vit 2012 Kia Sportage 2.0 CRDi AWD Executive + komfort, skinn, navigator, automat, panorama soltak, dragkrok, sidosteg + hasp plåt fram, bak.

Re: Värme i vindrutans nederkant

7
rickard80 skrev:
JohanKarlsson skrev:Har aldrig märkt att denna värme gör någon större skillnad. Det blir lite lättare att skrapa rutan längst ner men annars känns den rätt onödig. Hade hellre sett att vi fick kyla i förarstolen, något som inte erbjöds i Sverige...
executive versionen tror jag har det.
Den har samma som amerikanska utom motorn.
Ah, okej. Det var efter min tid. I november 2010 fann det ej iaf :)
Kia Rio 1.2 Edition Komfort Svart 2012
Tidigare: Kia Sportage 2.0 AWD Komfort Pearl Black 2011

Värme i vindrutans nederkant

10
Alien skrev:Behövs väl om man har läderklädsel, typ 200 grader på sommaren.
aldrig varit någon fara i mina andra bilar med skinnklädsel..
Bara strunta sitta naken i bilen.
Mycket smidigare med barn att göra rent och ser bättre ut.
Vit 2012 Kia Sportage 2.0 CRDi AWD Executive + komfort, skinn, navigator, automat, panorama soltak, dragkrok, sidosteg + hasp plåt fram, bak.
Skriv svar

Återgå till "Elektronik, luftkonditionering och multimedia"